Jari-Matti Latvala byl na své domácí soutěži pod velkým tlakem. Finský pilot se však tentokrát vyvaroval chyb a dojel na třetím místě.
Stejně napínavý boj, jako ten na špici, se odehrával i o třetí místo. Jari-Matti sváděl s Danim Sordem napínavý souboj o třetí příčku během celého víkendu. I když byl Fin na domácím půdě, tak nepodlehl tlaku a na sobotní odpolední 16. RZ zajel nejrychlejší čas a Španělovi se vzdálil.
Až do cíle si pak udržoval přibližně 16s náskok, tím zajistil pro Ford další důležité body do bodování mezi týmy. „Toto třetí místo na domácí soutěži patří mezi nejlepší výsledky mé kariéry. Po hloupé chybě v Polsku, kde jsem vypadl na poslední zkoušce, jsem byl pod velkým tlakem, musel jsem zajet dobře. Ze začátku jsem musel získat zpět sebedůvěru a rytmus.“„To, že jsem bojoval s Danim o třetí místo, byl jakýsi zlomový bod. Pak přišly i rychlé časy. Myslím taky, že jsem se z těch chyb hodně naučil. Teď se budu muset hodně snažit, abych pomohl svému týmovému kolegovi k titulu,“ říká Jari-Matti Latvala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?