Jari-Matti Latvala byl na své domácí soutěži pod velkým tlakem. Finský pilot se však tentokrát vyvaroval chyb a dojel na třetím místě.
Stejně napínavý boj, jako ten na špici, se odehrával i o třetí místo. Jari-Matti sváděl s Danim Sordem napínavý souboj o třetí příčku během celého víkendu. I když byl Fin na domácím půdě, tak nepodlehl tlaku a na sobotní odpolední 16. RZ zajel nejrychlejší čas a Španělovi se vzdálil.
Až do cíle si pak udržoval přibližně 16s náskok, tím zajistil pro Ford další důležité body do bodování mezi týmy. „Toto třetí místo na domácí soutěži patří mezi nejlepší výsledky mé kariéry. Po hloupé chybě v Polsku, kde jsem vypadl na poslední zkoušce, jsem byl pod velkým tlakem, musel jsem zajet dobře. Ze začátku jsem musel získat zpět sebedůvěru a rytmus.“„To, že jsem bojoval s Danim o třetí místo, byl jakýsi zlomový bod. Pak přišly i rychlé časy. Myslím taky, že jsem se z těch chyb hodně naučil. Teď se budu muset hodně snažit, abych pomohl svému týmovému kolegovi k titulu,“ říká Jari-Matti Latvala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?