Tovární jezdec Škody Motorsport, Juho Hänninen, si nemohl nechat ujít svoji domácí Neste Oil Rally Finland, a tak na ni startoval za soukromý tým Red Bull, který používá vůz Škoda Fabia S2000. Jejich společné účinkování skončilo vítězstvím.
Kombinace Juho Hänninen/Mikko Markkula (FIN) – Škoda Fabia S2000 je v posledních soutěžích k neporažení. Hänninen vyhrál v rámci IRC v Rusku, teď i doma ve Finsku. Co víc, Fin se dokázal protlačit do nejlepší desítky! Ve své kategorii vyhrál rozdílem třídy, když svého soupeře z IRC, Antona Aléna na Fiatu, porazil o 2 minuty a 41 vteřin. Juho vyhrál z celkových 23 rychlostních testů plných 21.
Juho Hänninen: „Když jsem se v poslední etapě dozvěděl, že možná budu schopen udržet Villagru s vozem kategorie WRC za sebou, tak jsem kompletně změnil můj plán. Zariskoval jsem a vyšlo to. Teď jsem šťastný dvojnásobně. Všechno vyšlo podle plánu a mě nepotkal po celou dobu soutěže jediný problém. Děkuji týmu BRR, který mi umožnil start na domácí rally. Naše týmová práce byla excelentní.“
Juho startoval s bývalým vozem Patrika Sandella
Šéf týmu, Raimund Baumschleger: „Výsledek nás všechny moc potěšil. Byl jsem s výkonem Hänninena opravdu spokojený. Tady se také ukázalo, jak dobrý je zákaznický program značky Škoda. Máme k dispozici ty nejlepší díly a vybavení. To je jediná cesta k úspěchu.“
Šéf Raimund Baumschleger je se Škodou spokojený
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?