Po těžké nehodě, kterou jezdec Juniorského týmu Citroënu, Conrad Rautenbach, utrpěl, se chce co možná nejrychleji vrátit za volant svého Citroënu C4 WRC.
Rychle se oklepat a zase zpět za volant, takové je motto Conrada Rautenbacha. Po své nehodě v poslední etapě Finské rally se chce závodník Juniorského týmu Citroënu rychle vrátit za volant. Nehoda se stala na předposlední RZ v rychlosti kolem 160 km/h. „Byla to velká nehoda. Bezpochyby ta nejhorší, jakou jsem kdy zažil. Nejdůležitější ale je, že jak já, tak ti můj spolujezdec Dan jsme z nehody vyvázli nezraněni,“ popisuje havárku Conrad.
Aby na nepříjemný zážitek z Finska Rautenbach co nejrychleji zapomenul, chtěl by se brzy vrátit za volant: „Chci zpět do auta. Nejlépe hned ve čtvrtek po obědě. Pochopitelně jsem pořád v šoku. Zatím přesně nevíme, proč se to všechno stalo. Porovnali jsme data a zjistili, že jsem jel trošku rychleji, než v prvním průjezdu. Brzdit jsem začal ale ve stejném bodě, jako při první jízdě. Auto ale najednou zklouzlo...“
Rautenbach jezdí na hraně...
Sice se jednalo už o druhý průjezd stejným místem, ale: „Podmínky se s tím prvním nedaly vůbec srovnat. Volant jsem natočil naplno, ale najednou nás to vykoplo. Nevím přesně, jak moc rychle jsme jeli, ale zdá se mi, jako bychom jeli 200 km/h,“ uzavírá své nepříjemné vzpomínky mladý Afričan. Po přečtení výpovědi jezdce může působit jako zázrak, že posádka ze svého Citroënu vystoupila bez cizí pomoci.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?