Jízda Kimiho Räikkönena na finské rally udělala dojem, škoda jen, že skočila v příkopu u trati.
Pro šotolinový debut za volantem Fiatu Punto S2000 si “Iceman“, jak se mu v F1 říká, vybral Rally Finland. Světový podnik v jeho rodné zemi byl tou největší výzvou. Přesto se Kimi nenechal zahanbit a i přes problémy s motorem se držel na průběžném 15. místě. Bravurní jízda ex-mistra světa v F1 skončila v poslední zkoušce druhého dne v příkopu u trati. Tři kilometry po startu zkoušky následovala dlouhá levotočivá zatáčka, Fin se dostal moc na vnějšek a pak již následovala nehoda. I přes vydatnou pomoc fanoušků, kteří auto vrátili na trať, nemohl Kimi v jízdě dále pokračovat. „Znal jsem to místo, jen jsem tu zatáčku prostě moc vytáhl. Bohužel tam bylo až moc kamenů, na kterých jsem vůz poškodil. Myslel jsem si, že do cíle nedojedeme, protože jsme měli hodně problémů s motorem. Ale bavil jsem se a hlavně nikdo nebyl zraněn. To, co se stalo, k rallysportu patří,“ zhodnotil svůj výstup Kimi Räikkönen. Restart díky pravidlu superrally kvůli velkému poškození motoru nepřipadal v úvahu. Kdy se Kimi v rally znovu objeví, zatím zůstává nejasné.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?