Automobilky Ford i Citroen oznámili, že budou v kolotoči WRC pokračovat i v následujících dvou sezonách 2010 a 2011.
Automobilka Ford rozšířila spolupráci se společností M-Sport na další dvě sezony. Dále oznámila, že u týmu zůstávají i hlavní sponzoři BP a Abu Dhabi. Nic se nezmění ani na jezdeckém obsazení, jedničkou týmu bude i nadále posádka Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen, které bude krýt záda Jari-Matti Latvala – Mikka Anttila.
"Jsem velmi rád, že naše spolupráce se společností Ford bude pokračovat i nadále," řekl Malcolm Wilson, šéf M-Sportu. "Máme mladé a dynamické jezdce, kteří neustále dozrávají a získávají nové zkušenosti. Focus RS neustále prokazuje svoji rychlost a spolehlivost. Na naší základně v Dovenby Hall máme infrastrukturu, kde se pracuje na vývoji Fiesty S2000, s níž bychom mohli v roce 2011 bojovat proti našim soupeřům," dodal Wilson. "Nejsme ve WRC jen pro zábavu. Vždy budeme dělat všechno pro vítězství," uzavřel Wilson.
Stejnou zprávu v Jyväskylä, centru Finské soutěže potvrdil i Citroen a zůstává ve WRC až do konce sezony 2011. "V současné těžké ekonomické situaci je důležité, neustále se prezentovat na poli motoristického sportu vítězstvím našeho týmu a našich výrobků," řekl Olivier Quesnel.
"Mistrovství světa, kde jsou náklady kontrolovány, je výborným prostředkem pro propagaci. Citroen Racing je pyšný na důvěru, kterou v něj vkládá představenstvo automobilky Citroen a PSA. V současnosti pracujeme na prodloužení smluv s našimi stávajícími jezdci a jsem přesvědčen, že Sebastien Loeb i Dani Sordo budou s námi pokračovat i nadále," uzavřel Quesnel.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.