Automobilky Ford i Citroen oznámili, že budou v kolotoči WRC pokračovat i v následujících dvou sezonách 2010 a 2011.
Automobilka Ford rozšířila spolupráci se společností M-Sport na další dvě sezony. Dále oznámila, že u týmu zůstávají i hlavní sponzoři BP a Abu Dhabi. Nic se nezmění ani na jezdeckém obsazení, jedničkou týmu bude i nadále posádka Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen, které bude krýt záda Jari-Matti Latvala – Mikka Anttila.
"Jsem velmi rád, že naše spolupráce se společností Ford bude pokračovat i nadále," řekl Malcolm Wilson, šéf M-Sportu. "Máme mladé a dynamické jezdce, kteří neustále dozrávají a získávají nové zkušenosti. Focus RS neustále prokazuje svoji rychlost a spolehlivost. Na naší základně v Dovenby Hall máme infrastrukturu, kde se pracuje na vývoji Fiesty S2000, s níž bychom mohli v roce 2011 bojovat proti našim soupeřům," dodal Wilson. "Nejsme ve WRC jen pro zábavu. Vždy budeme dělat všechno pro vítězství," uzavřel Wilson.
Stejnou zprávu v Jyväskylä, centru Finské soutěže potvrdil i Citroen a zůstává ve WRC až do konce sezony 2011. "V současné těžké ekonomické situaci je důležité, neustále se prezentovat na poli motoristického sportu vítězstvím našeho týmu a našich výrobků," řekl Olivier Quesnel.
"Mistrovství světa, kde jsou náklady kontrolovány, je výborným prostředkem pro propagaci. Citroen Racing je pyšný na důvěru, kterou v něj vkládá představenstvo automobilky Citroen a PSA. V současnosti pracujeme na prodloužení smluv s našimi stávajícími jezdci a jsem přesvědčen, že Sebastien Loeb i Dani Sordo budou s námi pokračovat i nadále," uzavřel Quesnel.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?