Automobilky Ford i Citroen oznámili, že budou v kolotoči WRC pokračovat i v následujících dvou sezonách 2010 a 2011.
Automobilka Ford rozšířila spolupráci se společností M-Sport na další dvě sezony. Dále oznámila, že u týmu zůstávají i hlavní sponzoři BP a Abu Dhabi. Nic se nezmění ani na jezdeckém obsazení, jedničkou týmu bude i nadále posádka Mikko Hirvonen – Jarmo Lehtinen, které bude krýt záda Jari-Matti Latvala – Mikka Anttila.
"Jsem velmi rád, že naše spolupráce se společností Ford bude pokračovat i nadále," řekl Malcolm Wilson, šéf M-Sportu. "Máme mladé a dynamické jezdce, kteří neustále dozrávají a získávají nové zkušenosti. Focus RS neustále prokazuje svoji rychlost a spolehlivost. Na naší základně v Dovenby Hall máme infrastrukturu, kde se pracuje na vývoji Fiesty S2000, s níž bychom mohli v roce 2011 bojovat proti našim soupeřům," dodal Wilson. "Nejsme ve WRC jen pro zábavu. Vždy budeme dělat všechno pro vítězství," uzavřel Wilson.
Stejnou zprávu v Jyväskylä, centru Finské soutěže potvrdil i Citroen a zůstává ve WRC až do konce sezony 2011. "V současné těžké ekonomické situaci je důležité, neustále se prezentovat na poli motoristického sportu vítězstvím našeho týmu a našich výrobků," řekl Olivier Quesnel.
"Mistrovství světa, kde jsou náklady kontrolovány, je výborným prostředkem pro propagaci. Citroen Racing je pyšný na důvěru, kterou v něj vkládá představenstvo automobilky Citroen a PSA. V současnosti pracujeme na prodloužení smluv s našimi stávajícími jezdci a jsem přesvědčen, že Sebastien Loeb i Dani Sordo budou s námi pokračovat i nadále," uzavřel Quesnel.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?