Absolútni víťazi minuloročnej bratislavskej rally slovenský FIAT RUFA Rally Team s posádkou Grzegorz Grzyb – Przemyslav Mazur sa už nadchádzajúci víkend opäť postavia na štart rally v Bratislave.
Uplynulý víkend sa jazdec slovenského tímu zúčastnil na pretekoch zaradených do Majstrovstiev Európy pretekov automobilov do vrchu na Pezinskej Babe, kde obsadil v celkovom poradí 38. miesto.
Tu však ani tím nepožadoval od Grzegorza Grzyba nejaké výrazné umiestnenie, keďže rally špeciál v podobe vozidla Fiat Grande Punto S2000 nie je vozidlo stavané na preteky automobilov do vrchu, ale šlo skôr o akciu ktorú si vyžiadali reklamní partneri.
Na IMPA RALLY BRATISLAVA to však už bude o snahe zopakovať minuloročný vynikajúci výsledok a snahu obsadiť jednu z popredných priečok. Ako vidí svoje šance Grzegorz Grzyb ? „V tomto roku to bude v Bratislave veľmi ťažké. Zišla sa tu neskutočne silná konkurencia. Pri pohľade na mojich súperov si dovolím tvrdenie, že hocikto z prvej desiatky by mohol byť víťazom. Budeme sa snažiť zajazdiť čo najlepšie a dúfam, že z toho bude nakoniec aj pekný výsledok.“
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?