Rakouský soutěžák Franz Wittman zopakoval výborné šesté místo z Azorských ostrovů i v rychlé Ruské rally a stal se opět nejlepším jezdcem s klasickým produkčním vozem. Za sebou nechal i plejádu domácích jezdců jedoucích na stejných vozech.
Wittman na sebe může být za své dosavadní výsledky pyšný, protože sekundovat vozům S2000 není vůbec jednoduché a každý takovýto výsledek se cení. V cíli Ruské soutěže Wittman řekl: "Především bych chtěl poděkovat mému spolujezdci Bernhardovi, který po celou dobu soutěže neudělal žádnou chybu a byl základním kamenem k našemu úspěchu,". "Můj velký dík také patří týmu Stohl racing, který nám perfektně připravil auto," doplnil průběžně desátý jezdec IRC.Další soutěží, které se jezdec Interwetten rally teamu zúčastní, by měla být Rali Vinho Madeira, která se jede 30 července – 1 srpna.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?