Rakouský soutěžák Franz Wittman zopakoval výborné šesté místo z Azorských ostrovů i v rychlé Ruské rally a stal se opět nejlepším jezdcem s klasickým produkčním vozem. Za sebou nechal i plejádu domácích jezdců jedoucích na stejných vozech.
Wittman na sebe může být za své dosavadní výsledky pyšný, protože sekundovat vozům S2000 není vůbec jednoduché a každý takovýto výsledek se cení. V cíli Ruské soutěže Wittman řekl: "Především bych chtěl poděkovat mému spolujezdci Bernhardovi, který po celou dobu soutěže neudělal žádnou chybu a byl základním kamenem k našemu úspěchu,". "Můj velký dík také patří týmu Stohl racing, který nám perfektně připravil auto," doplnil průběžně desátý jezdec IRC.Další soutěží, které se jezdec Interwetten rally teamu zúčastní, by měla být Rali Vinho Madeira, která se jede 30 července – 1 srpna.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?