Malcolm Wilson řekl internetovému serveru crash.net, že nemají v úmyslu vyhodit Jariho-Mattiho Latvalu z BP Ford Abu Dhabi World Rally Teamu i přes jeho časté výpadky na jednotlivých soutěžích.
Latvalovo poslední odstoupení se datuje do Rally Poland, kde nezvládl poslední superspeciálku. To Ford stálo double, ale hlavně velké ukrojení z náskoku Citroënu mezi značkami. Tehdy se hodně spekulovalo o Latvalově možné výměně.Wilson teď však řekl, že by pro ně Fin měl jet i v následujícím roce. „Ford snad bude v MS rally i v budoucnu a v tom případě počítáme i nadále s Jarim-Mattim. Jak jsme si všichni mohli všimnout, tak to byl pro Jariho těžký rok. To, co se stalo v Polsku, byla snad největší hrubka v rally, jakou jsem kdy zažil. Už jsme ale do něj hodně investovali a musíme s ním pracovat, to přesně také děláme.“
"Týmu je hodně přínosný i mimo auto. Bohužel nám zabírá trošku více času, než jsme původně předpokládali, než Jariho dostaneme tam, kde ho chceme mít. Nicméně jeho výkon byl až do osudové chyby skvělý. Poslední tři soutěže pro něj byly docela dobré, bohužel až na konci soutěže udělal zásadní chybu. Před Finskem se musíme odrazit ode dna,“ prohlašuje Wilson.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?