Malcolm Wilson řekl internetovému serveru crash.net, že nemají v úmyslu vyhodit Jariho-Mattiho Latvalu z BP Ford Abu Dhabi World Rally Teamu i přes jeho časté výpadky na jednotlivých soutěžích.
Latvalovo poslední odstoupení se datuje do Rally Poland, kde nezvládl poslední superspeciálku. To Ford stálo double, ale hlavně velké ukrojení z náskoku Citroënu mezi značkami. Tehdy se hodně spekulovalo o Latvalově možné výměně.Wilson teď však řekl, že by pro ně Fin měl jet i v následujícím roce. „Ford snad bude v MS rally i v budoucnu a v tom případě počítáme i nadále s Jarim-Mattim. Jak jsme si všichni mohli všimnout, tak to byl pro Jariho těžký rok. To, co se stalo v Polsku, byla snad největší hrubka v rally, jakou jsem kdy zažil. Už jsme ale do něj hodně investovali a musíme s ním pracovat, to přesně také děláme.“
"Týmu je hodně přínosný i mimo auto. Bohužel nám zabírá trošku více času, než jsme původně předpokládali, než Jariho dostaneme tam, kde ho chceme mít. Nicméně jeho výkon byl až do osudové chyby skvělý. Poslední tři soutěže pro něj byly docela dobré, bohužel až na konci soutěže udělal zásadní chybu. Před Finskem se musíme odrazit ode dna,“ prohlašuje Wilson.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?