Britská hvězda, Guy Wilks, se zúčastní svého druhého závodu IRC již o tomto víkendu. Opět ho uvidíme za volantem Protonu Satria S2000. Guy si je jistý, že jeho vůz bude pokračovat ve slibných výkonech, které předvedl minulý měsíc v Belgii.
Wilks se až do cíle soutěže bohužel nedostal, protože jeho vůz skončil mimo trať. Angličan si ale myslí, že už víkend v Rusku bude další důležitý krok vpřed ve vývoji nového vozu. „Auto je stále dost nové. Hodně se toho neustále učíme z každého absolvovaného kilometru, který jsme s vozem najeli,“ připomíná Wilks.„Rusko bude pro nás zajisté zajímavá zkušenost a cenná příležitost pro další vývoj Protonu na šotolině. Už po Belgií jsme udělali určitá zlepšení, která by nám měla pomoci. Těšíme se na to, až je vyzkoušíme v Rusku,“ říká natěšený jezdec.
Wilks by mohl těžit ze svých předešlých zkušeností z Ruska, kde vloni závod dokonce ve své skupině vedl. Tehdy jel s Hondou Civic Type R R3 ve skupině pro vozy s jednou poháněnou nápravou. Nakonec však musel pro technický problém odstoupit.
Proton vzbuzuje u diváků velký ohlas
„Vloni jsem si ruskou rally opravdu užil. Už se nemohu dočkat, až se tam vrátím. Jsou zde docela rychlé zkoušky, které si doslova užívám. Nechybí ani těžká místa. Nicméně soutěžit zde s Protonem bude docela odlišný zážitek od toho loňského. Musíme získat co možná nejvíc informací,“ zakončil Guy Wilks.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?