Britská hvězda, Guy Wilks, se zúčastní svého druhého závodu IRC již o tomto víkendu. Opět ho uvidíme za volantem Protonu Satria S2000. Guy si je jistý, že jeho vůz bude pokračovat ve slibných výkonech, které předvedl minulý měsíc v Belgii.
Wilks se až do cíle soutěže bohužel nedostal, protože jeho vůz skončil mimo trať. Angličan si ale myslí, že už víkend v Rusku bude další důležitý krok vpřed ve vývoji nového vozu. „Auto je stále dost nové. Hodně se toho neustále učíme z každého absolvovaného kilometru, který jsme s vozem najeli,“ připomíná Wilks.„Rusko bude pro nás zajisté zajímavá zkušenost a cenná příležitost pro další vývoj Protonu na šotolině. Už po Belgií jsme udělali určitá zlepšení, která by nám měla pomoci. Těšíme se na to, až je vyzkoušíme v Rusku,“ říká natěšený jezdec.
Wilks by mohl těžit ze svých předešlých zkušeností z Ruska, kde vloni závod dokonce ve své skupině vedl. Tehdy jel s Hondou Civic Type R R3 ve skupině pro vozy s jednou poháněnou nápravou. Nakonec však musel pro technický problém odstoupit.
Proton vzbuzuje u diváků velký ohlas
„Vloni jsem si ruskou rally opravdu užil. Už se nemohu dočkat, až se tam vrátím. Jsou zde docela rychlé zkoušky, které si doslova užívám. Nechybí ani těžká místa. Nicméně soutěžit zde s Protonem bude docela odlišný zážitek od toho loňského. Musíme získat co možná nejvíc informací,“ zakončil Guy Wilks.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?