Juho Hänninen věří, že na Rally Russia by mohl zajistit první vítězství Škody v Intercontinental Rally Challenge. Fin, který zde minulý ročník vyhrál, tehdy jel pro tým Kronos Racing s vozem Peugeot 207 Super 2000, věří, že bude schopen potvrdit svoji reputaci specialistu na šotolinu vítězstvím.
„Do Ruska se těším, protože se pojede na mém oblíbeném povrchu, tedy na šotolině. Už v minulosti se mi zde dařilo a já doufám, že tomu tak bude i letos. Na minulé rally v Belgii jsem získal hodně zkušeností, které pro mě občas nebyly až tak ideální. Chtěl bych moc poděkovat všem členům týmu za perfektní přípravu auta, kterou pro mě odvádějí,“ říká Fin Hänninen.
V Belgii Juho dojel na bodech
Juho v Belgii držel až do poslední zkoušky třetí místo. Na posledním měřeném testu ho však potkal defekt, což vyústilo v konečné “až“ páté místo. „Jsem rád, že se mi podařilo tak náročnou rally dokončit a páté místo celkově je docela pozitivní,“ uzavřel Juho.
Vloni dvě jedničky přinesly štěstí v podobě vítězství
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?