Po šotolinovém testu, kde si Petter Solberg vyzkoušel Citroën Xsara WRC a Peugeot 307 WRC, se nakonec Nor rozhodl, že si ponechá svůj stávající vůz.
Na jeho webových stránkách se prvně pouze objevilo: „Testovali jsme pár nových aut a zjistili jsme, že naše stará Xsara nám v tuto chvíli vyhovuje nejvíce.“Posléze se k celé situaci Solberg vyjádřil podrobněji: „Ve Finsku pojedeme s našim Citroënem. Testovali jsme pár nových aut a zjistili jsme, že naše stará Xsara nám v tuto chvíli vyhovuje nejvíce. Teď musíme udělat cokoliv, jen abychom z motoru získali před Finskem více síly.“„Tento týden zavítá Tour de France do Monte Carla, toho se chci zúčastnit. Příští týden mám nějakou PR akci v Mexiku a uprostřed měsíce budeme v Norsku na Arendal Norwegian Grand Prix (pozn. redaktora: závod vysokorychlostních člunů). Budeme zde mít náš vůz a také se s ním trošku svezeme,“ popisuje své další aktivity Solberg.
Peugeot 307 WRC na trati MS už letos asi neuvidíme
Petter Solberg v Mexiku absolvuje Rally of Nations jako předjezdec.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?