Po nehodě v Polsku už si týmová jednička Fordu, Mikko Hirovnen, přeje jediné, aby Jari-Matii Latvala nedělal chyby.
Jari-Matti Latvala zažívá v současné době opravdu nepříjemné dny. Už po těžké nehodě, kterou měl Latvala v Portugalsku, sílily hlasy na Latvalovo odvolání. Týmový šéf Malcolm Wilson však mladého Fina podpořil, Latvala se mu zavděčil vítězstvím na Sardinii. Ještě v Řecku po chybě v první etapě měl všechny sympatie týmového šéfa. Poté, co v Polsku zničil všechny naděje Fordu na double už ale i Wilsonovi dochází trpělivost. „Kdybych byl Malcolmem, tak bych už nevěděl, co mám dělat. Pro každého je to složité, samozřejmě i pro Jariho-Mattiho. Bude pro něj těžké se znovu chytit, ale musí to udělat. V boji se Sebastienem jsem to také zažil,“ říká Mikko Hirvonen.
Kdyby Ford získal v Polsku double, tak by náskok Citroënu výrazně snížil. Hirvonen by byl rád, aby se na toto Latvala zaměřil. „Pokud chceme dostihnout Citroën, tak na to jen moje body stačit nebudou. Potřebujeme pomoc i od Jariho-Mattiho. V příštích měsících musíme vyhodnotit, jestli je toho schopen,“ uzavírá Mikko.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?