Po nehodě v Polsku už si týmová jednička Fordu, Mikko Hirovnen, přeje jediné, aby Jari-Matii Latvala nedělal chyby.
Jari-Matti Latvala zažívá v současné době opravdu nepříjemné dny. Už po těžké nehodě, kterou měl Latvala v Portugalsku, sílily hlasy na Latvalovo odvolání. Týmový šéf Malcolm Wilson však mladého Fina podpořil, Latvala se mu zavděčil vítězstvím na Sardinii. Ještě v Řecku po chybě v první etapě měl všechny sympatie týmového šéfa. Poté, co v Polsku zničil všechny naděje Fordu na double už ale i Wilsonovi dochází trpělivost. „Kdybych byl Malcolmem, tak bych už nevěděl, co mám dělat. Pro každého je to složité, samozřejmě i pro Jariho-Mattiho. Bude pro něj těžké se znovu chytit, ale musí to udělat. V boji se Sebastienem jsem to také zažil,“ říká Mikko Hirvonen.
Kdyby Ford získal v Polsku double, tak by náskok Citroënu výrazně snížil. Hirvonen by byl rád, aby se na toto Latvala zaměřil. „Pokud chceme dostihnout Citroën, tak na to jen moje body stačit nebudou. Potřebujeme pomoc i od Jariho-Mattiho. V příštích měsících musíme vyhodnotit, jestli je toho schopen,“ uzavírá Mikko.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?