Po nehodě v Polsku už si týmová jednička Fordu, Mikko Hirovnen, přeje jediné, aby Jari-Matii Latvala nedělal chyby.
Jari-Matti Latvala zažívá v současné době opravdu nepříjemné dny. Už po těžké nehodě, kterou měl Latvala v Portugalsku, sílily hlasy na Latvalovo odvolání. Týmový šéf Malcolm Wilson však mladého Fina podpořil, Latvala se mu zavděčil vítězstvím na Sardinii. Ještě v Řecku po chybě v první etapě měl všechny sympatie týmového šéfa. Poté, co v Polsku zničil všechny naděje Fordu na double už ale i Wilsonovi dochází trpělivost. „Kdybych byl Malcolmem, tak bych už nevěděl, co mám dělat. Pro každého je to složité, samozřejmě i pro Jariho-Mattiho. Bude pro něj těžké se znovu chytit, ale musí to udělat. V boji se Sebastienem jsem to také zažil,“ říká Mikko Hirvonen.
Kdyby Ford získal v Polsku double, tak by náskok Citroënu výrazně snížil. Hirvonen by byl rád, aby se na toto Latvala zaměřil. „Pokud chceme dostihnout Citroën, tak na to jen moje body stačit nebudou. Potřebujeme pomoc i od Jariho-Mattiho. V příštích měsících musíme vyhodnotit, jestli je toho schopen,“ uzavírá Mikko.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?