Včerejší minela Latvaly v Polsku rozvířila vody ohledně jeho dalšího působení u Fordu.
Latvala včera nesmyslně katoval zatáčku a pár metrů před cílem urazil kolo a odstoupil.
Malcolm Wilson byl viditelně hodně naštvaný a řekl k tomu: "Jezdec může udělat chybu kdekoliv a kdykoliv. Nyní je to jiný typ situace. Bezesporu je to jeho největší chyba v kariéře,"
"Byl jsem na pokraji zhroucení. To co jsem viděl jen pár metrů ode mne. Přišli jsme v momentě o body a to mne mrzí nejvíce. Měli jsme po dlouhé době na stole double. A ono to takhle dopadne," dodává Wilson.
Co bude s Latvalou nyní? Je to těžké. Sám jezdec je z toho velmi špatný. Všem se omlouval. "Je to pro něj velmi těžký moment. Připomíná mi to Vatenena, který někdy v roce 1981 dopadl podobně. Jarri je mladý a my se musíme prostě přes to přenést. Jarri je dlouhodobá investice, která se začíná pomalu vyplácet. Je ještě sice velký kus cesty od finále, ale takhle příhoda mu pomůže se lépe a více připravovat, " říká Wilson
"Nyní jsme ve vedení mezi jezdci. O to těžší je získat titul mezi konstruktéry. To ovlivňuje celý tým. My za tím půjdeme, jak jen to půjde," uzavírá Wilson
Celkově lze tedy říct, že Latvala bude startovat i nadále u Fordů.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?