Včerejší minela Latvaly v Polsku rozvířila vody ohledně jeho dalšího působení u Fordu.
Latvala včera nesmyslně katoval zatáčku a pár metrů před cílem urazil kolo a odstoupil.
Malcolm Wilson byl viditelně hodně naštvaný a řekl k tomu: "Jezdec může udělat chybu kdekoliv a kdykoliv. Nyní je to jiný typ situace. Bezesporu je to jeho největší chyba v kariéře,"
"Byl jsem na pokraji zhroucení. To co jsem viděl jen pár metrů ode mne. Přišli jsme v momentě o body a to mne mrzí nejvíce. Měli jsme po dlouhé době na stole double. A ono to takhle dopadne," dodává Wilson.
Co bude s Latvalou nyní? Je to těžké. Sám jezdec je z toho velmi špatný. Všem se omlouval. "Je to pro něj velmi těžký moment. Připomíná mi to Vatenena, který někdy v roce 1981 dopadl podobně. Jarri je mladý a my se musíme prostě přes to přenést. Jarri je dlouhodobá investice, která se začíná pomalu vyplácet. Je ještě sice velký kus cesty od finále, ale takhle příhoda mu pomůže se lépe a více připravovat, " říká Wilson
"Nyní jsme ve vedení mezi jezdci. O to těžší je získat titul mezi konstruktéry. To ovlivňuje celý tým. My za tím půjdeme, jak jen to půjde," uzavírá Wilson
Celkově lze tedy říct, že Latvala bude startovat i nadále u Fordů.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?