Včerejší minela Latvaly v Polsku rozvířila vody ohledně jeho dalšího působení u Fordu.
Latvala včera nesmyslně katoval zatáčku a pár metrů před cílem urazil kolo a odstoupil.
Malcolm Wilson byl viditelně hodně naštvaný a řekl k tomu: "Jezdec může udělat chybu kdekoliv a kdykoliv. Nyní je to jiný typ situace. Bezesporu je to jeho největší chyba v kariéře,"
"Byl jsem na pokraji zhroucení. To co jsem viděl jen pár metrů ode mne. Přišli jsme v momentě o body a to mne mrzí nejvíce. Měli jsme po dlouhé době na stole double. A ono to takhle dopadne," dodává Wilson.
Co bude s Latvalou nyní? Je to těžké. Sám jezdec je z toho velmi špatný. Všem se omlouval. "Je to pro něj velmi těžký moment. Připomíná mi to Vatenena, který někdy v roce 1981 dopadl podobně. Jarri je mladý a my se musíme prostě přes to přenést. Jarri je dlouhodobá investice, která se začíná pomalu vyplácet. Je ještě sice velký kus cesty od finále, ale takhle příhoda mu pomůže se lépe a více připravovat, " říká Wilson
"Nyní jsme ve vedení mezi jezdci. O to těžší je získat titul mezi konstruktéry. To ovlivňuje celý tým. My za tím půjdeme, jak jen to půjde," uzavírá Wilson
Celkově lze tedy říct, že Latvala bude startovat i nadále u Fordů.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?