AKTUALIZACE O VIDEO: Souboj o titul mistra světa nabírá na dramatičnosti. Sebastien Loeb při prvním průjezdu nejdelší rychlostní zkoušky Rally Poland havaroval.
Po třech rychlostních zkouškách figuroval úřadující mistr světa na druhém místě za Hirvonenem o pouhé tři desetiny sekundy. V následující čtvrté zkoušce však přišla chyba „neomylného“ Loeba v druhé soutěži po sobě. Po nárazu do skrytého pařezu, který byl pod pískem, Loeb poškodil pravé přední kolo a odstoupil z první etapy."Sebastien Loeb měl letos jen jednu havárii. Havaroval v Řecku. Bohužel asi po kilometru dnešního čtvrtého testu trefil skrytý pařez, který ho katapultoval mimo trať a nemohl dál pokračovat. Odpoledne tým zjistí škody na C4 a rozhodneme se, zda Loeb nastoupí v rámci superrally do zítřejší etapy," řekl na tiskové konferenci Olivier Quesnel, šéf Citroen Racing.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?