Pořadatelé zveřejnili seznam převzatých posádek.
Do osmého podniku mistrovství světa v automobilových soutěžích nakonec odstartuje 48 posádek.
POdniku se nezúčastní domácí Solowow s Baranem a jejich Peugeot 207 S2000.Startovali na Ypres Rally a tým nestíhá auto připravit. Dalšími posádkami, které nepřijely jsou oba Kuipersové s Fordy WRC. Ze zdravotních důvodů nejede domácí Czopik. Ten měl havárii během testování civilní verze EVO X, kterou ale neřídil. Dále neodstartuje Errani se devítkovým Lancerem. Nepojede ani Francouz Millet s Peugeotem 207 RC R3T
Dnes od 8:00 do 14:00 je na programu shakedown. Výsledky aktuálně přineseme.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.