Jezdec týmu Citroën Total WRT, Dani Sordo, měl na trati RZ 9 nehodu. Španěl trefil se svým Citroënem C4 kámen a zničil zavěšení předního kola. Celý incident se odehrál zhruba 4 kilometry po startu. Teď jméno Daniho Sorda vyměňte za jméno Henning Solberg a víte důvod, proč už v závodu nepokračuje ani sympatický Nor.
Sordo se patrně pokusil o provizorní opravu a výměnu kola, ale ani to nepomohlo a španělský jezdec musel vzdát slibně rozjetou soutěž kvůli zlomenému zavěšení kola. Sordo se připojil ke kolegovi Loebovi, který havaroval hned ráno. Citroën tak může začít "balit", dnešní etapa byly pro francouzský tým noční můrou.
Jezdec týmu Stobart, Henning Solberg, měl také smůlu. I on trefil kámen na trati. Jednalo se dokonce o úplně stejný kámen, který jen o pár minut později vyřadil Sorda. Ani posádka Solberg /Menkerud nebyla schopena přes veškerou snahu pokračovat v soutěži a byla nucena odevzdat svůj jízdní výkaz.
Henning Solberg mohl zabojovat o další pódium...
Ani tým Citroën, ani tým Stobart se ještě nevyjádřili ohledně možnosti využití systému super-rally. Zatím tedy nevíme, zda-li uvidíme Henninga Solberga nebo Daniho Sorda v zítřejší etapě.
...Sordo dokonce o svoje první vítězství
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.