Jezdec týmu Citroën Total WRT, Dani Sordo, měl na trati RZ 9 nehodu. Španěl trefil se svým Citroënem C4 kámen a zničil zavěšení předního kola. Celý incident se odehrál zhruba 4 kilometry po startu. Teď jméno Daniho Sorda vyměňte za jméno Henning Solberg a víte důvod, proč už v závodu nepokračuje ani sympatický Nor.
Sordo se patrně pokusil o provizorní opravu a výměnu kola, ale ani to nepomohlo a španělský jezdec musel vzdát slibně rozjetou soutěž kvůli zlomenému zavěšení kola. Sordo se připojil ke kolegovi Loebovi, který havaroval hned ráno. Citroën tak může začít "balit", dnešní etapa byly pro francouzský tým noční můrou.
Jezdec týmu Stobart, Henning Solberg, měl také smůlu. I on trefil kámen na trati. Jednalo se dokonce o úplně stejný kámen, který jen o pár minut později vyřadil Sorda. Ani posádka Solberg /Menkerud nebyla schopena přes veškerou snahu pokračovat v soutěži a byla nucena odevzdat svůj jízdní výkaz.
Henning Solberg mohl zabojovat o další pódium...
Ani tým Citroën, ani tým Stobart se ještě nevyjádřili ohledně možnosti využití systému super-rally. Zatím tedy nevíme, zda-li uvidíme Henninga Solberga nebo Daniho Sorda v zítřejší etapě.
...Sordo dokonce o svoje první vítězství
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.