Petter Solberg měl na RZ 11 Rally Acropolis problémy se zavěšením. Je to velká smůla, protože před výskytem těchto problémů byl Petter průběžně druhý.
Solberg zlomil rameno zavěšení těsně před koncem rychlostní zkoušky poté, co trefil velký kámen. Xsaru se Solberg pokusil provizorně opravit na přejezdu mezi rychlostními zkouškami. Oprava se mu částečně povedla, a tak Nor sice absolvoval i poslední zkoušku dne, ale projel ji jen velmi pomalu. Pettera Solberga bychom ale měli pravděpodobně vidět i zítra díky systému super rally.„Nemyslím si, že bych tomu mohl zabránit. Jeli jsme zrovna po dlouhé rovince a najednou jsme dostali velkou ránu. Zrovna jsme se snažili na Mikka zatlačit. Je to velká škoda. Opravdu moc špatné!“ říká Viking. V soutěži už nepokračuje ani další z Norů, Mads Ostberg, který musel se svým Subaru Impreza WRC S14 odstoupit na RZ 11 kvůli poškozenému tlumiči. Tímto problémem trpěl Mads už na trati zkoušky, ale svůj vůz odstavil až po projetí cílem. Je to velká škoda, protože Ostberg se s podceňovaným Subaru držel na pro něho výborné čtvrté příčce.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?