Petter Solberg měl na RZ 11 Rally Acropolis problémy se zavěšením. Je to velká smůla, protože před výskytem těchto problémů byl Petter průběžně druhý.
Solberg zlomil rameno zavěšení těsně před koncem rychlostní zkoušky poté, co trefil velký kámen. Xsaru se Solberg pokusil provizorně opravit na přejezdu mezi rychlostními zkouškami. Oprava se mu částečně povedla, a tak Nor sice absolvoval i poslední zkoušku dne, ale projel ji jen velmi pomalu. Pettera Solberga bychom ale měli pravděpodobně vidět i zítra díky systému super rally.„Nemyslím si, že bych tomu mohl zabránit. Jeli jsme zrovna po dlouhé rovince a najednou jsme dostali velkou ránu. Zrovna jsme se snažili na Mikka zatlačit. Je to velká škoda. Opravdu moc špatné!“ říká Viking. V soutěži už nepokračuje ani další z Norů, Mads Ostberg, který musel se svým Subaru Impreza WRC S14 odstoupit na RZ 11 kvůli poškozenému tlumiči. Tímto problémem trpěl Mads už na trati zkoušky, ale svůj vůz odstavil až po projetí cílem. Je to velká škoda, protože Ostberg se s podceňovaným Subaru držel na pro něho výborné čtvrté příčce.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?