Mikko Hirvonen prohlásil, že si před startem Acropolis Rally věří a chtěl by získat dobrý výsledek. Podaří se věčně druhému Finovi prolomit svoje prokletí?
Soutěž změnila svoje místo, když se přesouvá více k městu Loutraki. Z toho vyplývá, že většina testů bude nových. Soutěž se vrací dokonce na tratě, které nevyužívala od roku 1980. Během posledního dne budou muset posádky absolvovat dvojitý průjezd 33 kilometrovou zkouškou Aghii Theordori.To znamená, že se smazávají rozdíly mezi posádkami, protože pro každého jsou tyto tratě nové. Mikko Hirvonen věří, že právě to by mělo pomoci: „Tratě by měly být více podobné Sardínii, jen o trošku tvrdší. Letos nás čeká hodně nový zkoušek, takže se vlastně jedná o novou rally. Na nových soutěžích se mi většinou dařilo, takže doufám v to samé i zde. Acropolis je vždy strašně náročná soutěž. Asi je to jediný podnik, ve kterém jezdci musí vážně přemýšlet nad ochranou vozů.“
Na trati Rally Acropolis v loňském roce
„Nesmím také zapomínat na opotřebení pneumatik. Je to boj. Horko nejvíce pociťuji před startem rychlostní zkoušky, když měním pneumatiky a také když sedím ve voze s nasazenou helmou a zapnutými pásy. Nejhorší jsou ty tři až čtyři minuty, když čekáte na start. V této době se totiž do vozu nedostává žádný vzduch. Když už pak jedete, tak vzduch do vozu proudí. Navíc už jsem plně soustředěn na jízdu a na diktát Jarma, takže horko tak nevnímám,“ popisuje svoje zkušenosti s obrovským horkem Mikko.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?