Jari – Matti Latvala po svém vítězství na Sardinii a navráceném sebevědomí po havárii z Portugalska hodlá bojovat o nejvyšší post i v Řecku.
Latvala měl špatný začátek sezony, jeho časté havárie, které vyvrcholily „kolostřešní“ etudou v Portugalsku mu dali nůž na krk. Musel se zklidnit, což přineslo první výsledek v Argentině, kde dojel na šestém místě. Na Sardinii již to byl starý známý Jari-Matti s tím rozdílem, že jel rychle, ale zároveň spolehlivě a zaslouženě si dojel pro první letošní vítězství, které by rád zopakoval i na těžkých řeckých tratích.
"Vím, Acropolis je jednou z nejdrsnějších soutěží v šampionátu," řekl Latvala. "Po vítězství na Sardinii chci bojovat o vítězství i v Řecku. Ale tady bude lepší od začátku jet spíše podle tempa soupeřů než naplno. To je myslím dobrý způsob. Bude také zajímavé sledovat, jakou výhodou bude startovní pozice. V pátek máme dobrou pozici, uvidíme, kolik kamení bude zůstávat na trati," dodal.
"Letošní ročník je nový, musíme si perfektně napsat rozpis. Nemnělo by to být zase tak těžké, soutěž je o dost pomalejší než např. Finsko a poznámky se píší lépe. Velmi důležité bude dobře se aklimatizovat na zdejší teploty. Není dobré stále zůstávat v klimatizovaných prostorách, lepší je si zvyknout na slunce," doplnil Latvala.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?