Acropolis Rally před startem

Hirvonen, Mikko - Lehtinen, Jarmo
Hirvonen, Mikko - Lehtinen, Jarmo, foto: Ford Motor Company
Josef Janoušek 10. června 2009 10:49
Sdílej:

Řecká soutěž se vždy prezentovala velmi obtížnými až rozbíjecími měřenými úseky.V letošním roce jsou však tyto úseky výrazně pozměněny , což však neznamená, že by ztratily na obtížnosti. Včera jezdci absolvovali seznamovací jízdy první etapy a několik z nich se podělilo o své dojmy z trati.

Sebastien Loeb - Citroen C4 WRC: "První rychlostní zkouška Harvati je ve špatném stavu, bude velmi obtížná. Další jsou OK. Velmi rychlé, ale s dobrým povrchem. Bude to dlouhá cesta pro body. Jsou tady dlouhé silniční přejezdy, ale to k soutěžím patří,".

Dani Sordo – Citroen C4 WRC: "Rychlostní zkouška Harvati je velmi pěkná, na konci hodně těžká, ale to je OK.  Přejezdy budou těžké pro pneumatiky, které budou na bláznivě dlouhých přejezdech trpět,"

      

                             Takto létal Sebastien  Loeb na Aropolis v loňském ročníku

Henning Solberg – Ford Focus RS WRC: "Rychlostní zkouška Harvati není moc dobrá, ale ostatní jsou super. S dlouhými přejezdy do servisu nic neuděláme, vůbec na to nemyslím, musím jen řídit,".

Petter Solberg – Citroen Xsara WRC: "Rychlostní zkoušky první etapy jsou dobré. Myslím, že jsou nejlepší v historii. Jsou velmi dobře připraveny. Servis je daleko, ale je to tak, jak to je,".

Jari Matti – Latvala – Ford Focus RS WRC: "Thiva je velmi pěkná, Harvati je poněkud měkká. Musíme ještě projet další zkoušky, ale již teď můžu říci, že soutěž bude drsná. Do servisu je to daleko, ale sinice tam není špatná,".

Matthew Wilson – Ford Focus RS WRC: "Jednotlivé rychlostní zkoušky jsou nádherné. Hlavně ty na severu. Zítra uvidíme, jak budou vypadat další,".

       

             V loňském roce absolvoval Petter Solberg Acropolis ještě za volantem Subaru

Frderico Willagra – Ford Focus RS WRC: "První etapa je krásná. Jsou tady i dlouhé silniční přejezdy, stejně jako v Argentině, což pro nás není špatné,".

Sebastien Ogier – Citroen C4 WRC: "Zkoušky jsou v pořádku. Nejsou tak drsné, je to dobré. Na Harvati je spousta volných kamínků, bude to klouzat. Máme tady také dlouhý silniční přejezd, to nebude sranda, ale je to tak, jak to je,".

Evgeny Novikov – Citroen C4 WRC: "Jel jsem tady již loni, ale pouze jeden úsek je stejný. Ostatní jsou nové, jsou složité a kluzké. Jen Harvati je opravdu těžká,".

Conrad Rautenbach – Citroen C4 WRC: "První etapa je docela dobra. Zkoušky jsou rychlé, ale s dobrým povrchem. Thiva je stejná jako loni. Jen Harvati je rozbitá a volné kameny budou zkouškou pro auta, hlavně pro toho kdo pojede první. Přejezdy jsou dlouhé, ale v rámci rally,".

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.