Ve stejném termínu jako další podnik IRC Ypres Rally odstartuje v Itálii 37 Rally San Marino za účasti někdejšího továrního pilota Fordu a Suzuki Toniho Gardemeistera.
Na startu páté soutěže šotolinového šampionátu Itálie se představí s vozem Subaru Impreza N14 z dílen Tommi Mäkinen Racing. Mezi zahraničními hosty nebude sám. Účást přislíbili také Aki Teiskonen, Teemu Arminen s Lancery Evo IX nebo Serkan Yazici s Fiatem Grande Punto S2000 týmu Grifone a v neposlední řadě dvojnásobný Ruský šampión Alexandr Želudov, který usedne za volant Peugeotu 207 S2000.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?