Mistrovství světa vozů S2000 by mohlo přijít již v roce 2010. Alespoň to tvrdí jeden odborný motoristický server.
Celý koncept je založen na tom, aby do MS vstoupilo více továrních ale i soukromých týmů. Šéf Fordu, Malcolm Wilson, by s tímto konceptem souhlasil. O tomto návrhu se bude jednat na zasedáni FIA ve středu 24. června. Jen připomeňme, že Ford už pracuje na vývoji Fiesty S2000.
Fiat po MS již pošilhává
„Jestli tento návrh pomůže přivést do MS další týmy, tak je to dobrý návrh. Jsem pro zavedení vozů S2000 do MS. Lidé brzy poznají, že například díky párování motorů je MS nejlevnější variantou, jak provozovat vozy kategorie S2000,“ říká Wilson starší.
Vrátí se Kronos do MS?
Promotér WRC, Simon Long, dodává: „Světový šampionát vozů S2000 by mohl značně pomoci privátním týmům, továrnám nebo třeba soukromníkům, kteří si v současné době nemohou WRC dovolit. Myslím, že by prospělo, kdyby tento šampionát vznikl již v roce 2010 a ne až v roce 2011.“
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.