Podle norských novinářů se Andreas Mikkelsen objeví již brzy v MS. Jeho návrat by mohl proběhnout v Polsku. Posadit by se měl do Škody Fabia WRC.
Mikkelsen věří, že pojede s Fabií WRC, kterou vlastní Bernhard Kongsrud. Jedná se o ten stejný stroj, se kterým v Norsku, a ve vybraných podnicích norského šampionátu, startoval P.G. Andersson.
Mikkelsen již byl s Fabií WRC přihlášen na Rally Sardinia, ale těsně před startem soutěže svoji přihlášku stáhl. Andreas se objevil na seznamu přihlášených na Rally Poland, u jeho jména však nebyl vyplněn žádný vůz. Předpokládá se však, že pojede s Fabií WRC. Pro Nora to bude letošní první vystoupení v šampionátu World Rally Car, když letos se většinou objevoval na tratích v Norsku se Subaru skupin N.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.