Šéf továrního týmu Ford, Malcolm Wilson, připustil, že se o vítězi italské soutěže rozhodne až těsně před poslední rychlostní zkouškou. Důležité je, aby jezdci Mikko Hirvonen a Jari-Matti Latvala dovezli svoje Fordy do cíle.
V servisu před rychlostní zkouškou 15 se Malcolm Wilson vyjádřil ohledně týmové režie, která by posunula Mikku Hirvonena před Jariho-Mattiho Latvalu do vedení: „Důležitá věc je, aby se oba vozy dostali do cíle soutěže na pozici jedna a dva. Po obou jezdcích chci, aby následující dvě zkoušky projeli bezpečně a bez rizika. Poté se začneme zabývat pořadím jezdců.“
Tato výměna by přenesla jedničce týmu Mikku Hirvonenovi navíc dva body v boji o titul s jezdcem Citroënu Sebastienem Loebem. V současné době je Mikko v celkovém hodnocení na třetí příčce. Má na svém kontě 30 bodů, zatímco Latvala je v celkovém hodnocení až devátý s devíti body. Ať už Hirvonen soutěž dokončí druhý nebo první, tak se posune v celkovém hodnocení před doposud druhého Španěla Sorda.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?