Šéf továrního týmu Ford, Malcolm Wilson, připustil, že se o vítězi italské soutěže rozhodne až těsně před poslední rychlostní zkouškou. Důležité je, aby jezdci Mikko Hirvonen a Jari-Matti Latvala dovezli svoje Fordy do cíle.
V servisu před rychlostní zkouškou 15 se Malcolm Wilson vyjádřil ohledně týmové režie, která by posunula Mikku Hirvonena před Jariho-Mattiho Latvalu do vedení: „Důležitá věc je, aby se oba vozy dostali do cíle soutěže na pozici jedna a dva. Po obou jezdcích chci, aby následující dvě zkoušky projeli bezpečně a bez rizika. Poté se začneme zabývat pořadím jezdců.“
Tato výměna by přenesla jedničce týmu Mikku Hirvonenovi navíc dva body v boji o titul s jezdcem Citroënu Sebastienem Loebem. V současné době je Mikko v celkovém hodnocení na třetí příčce. Má na svém kontě 30 bodů, zatímco Latvala je v celkovém hodnocení až devátý s devíti body. Ať už Hirvonen soutěž dokončí druhý nebo první, tak se posune v celkovém hodnocení před doposud druhého Španěla Sorda.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?