Legendární Belgičan Patrick Snijers bude soupeřit o svoje páté vítězství na Ypres Rally za volantem vozu Volkswagen Polo Super 2000.
51 letý jezdec, který vloni soutěž dokončil na pátém místě, když startoval s Peugeotem 207 S2000 v rámci projektu BFGoodrich Drivers' Team, letos pojede pod hlavičkou týmu Rene Georges Rally Sport. Ypres bude pátým podnikem IRC, pojede se od 18. do 20. června. Inženýr Rene George Rally Sport Jack de Keijzer řekl: „Patrick hledal vůz kategorie S2000, se kterým by se zúčastnil domácího podniku. My jsme s ním byli v kontaktu ohledně možného startu již vloni, ale nakonec Patrick vyhrál možnost účasti s Peugeotem 207. Zajisté může bojovat o nejlepší pětici, i když on sám myslí ještě víš, dokonce na bednu.“De Keijzer oznámil, že Snijerse čekají dva dny testů před startem soutěže. Tohoto testu se také zúčastní jeho nový týmový kolega Francois Duval startující se Škodou Fabia Super 2000. „Je velmi důležité, aby se jak Patrick tak Francois připravili na tuto příležitost,“ poznamenává de Keijzer. Na startu jsme mohli vidět i druhé Polo S2000 s Andreasem Waldherrem za volantem, ale ten svou účast odvolal, protože se chce soustředit na rakouský šampionát.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.