Legendární Belgičan Patrick Snijers bude soupeřit o svoje páté vítězství na Ypres Rally za volantem vozu Volkswagen Polo Super 2000.
51 letý jezdec, který vloni soutěž dokončil na pátém místě, když startoval s Peugeotem 207 S2000 v rámci projektu BFGoodrich Drivers' Team, letos pojede pod hlavičkou týmu Rene Georges Rally Sport. Ypres bude pátým podnikem IRC, pojede se od 18. do 20. června. Inženýr Rene George Rally Sport Jack de Keijzer řekl: „Patrick hledal vůz kategorie S2000, se kterým by se zúčastnil domácího podniku. My jsme s ním byli v kontaktu ohledně možného startu již vloni, ale nakonec Patrick vyhrál možnost účasti s Peugeotem 207. Zajisté může bojovat o nejlepší pětici, i když on sám myslí ještě víš, dokonce na bednu.“De Keijzer oznámil, že Snijerse čekají dva dny testů před startem soutěže. Tohoto testu se také zúčastní jeho nový týmový kolega Francois Duval startující se Škodou Fabia Super 2000. „Je velmi důležité, aby se jak Patrick tak Francois připravili na tuto příležitost,“ poznamenává de Keijzer. Na startu jsme mohli vidět i druhé Polo S2000 s Andreasem Waldherrem za volantem, ale ten svou účast odvolal, protože se chce soustředit na rakouský šampionát.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?