Šéf týmu Kronos, Marc van Dalen, počítá s tím, že jezdci jeho týmu svedou v dalších závodech tuhou bitvu s jezdci týmu Škoda.
Kronos nasazuje do soutěží šampionátu IRC tři vozy pro Freddyho Loixe, Krise Meekea a Nicolase Vouiloze. Přestože jezdci stáje Kronos vyhráli ze čtyř doposavad odjetých soutěží hned tři, počítá van Dalen s tím, že oba jezdci Škodovky, Jan Kopecký a Juho Hänninen, budou ještě těžký oříšek.„Škoda je velmi dobrý tým se dvěma velmi dobrými jezdci. Proto jsem si jistý, že ještě v průběhu sezony uvidíme tuhé boje právě mezi našimi jezdci a jezdci Škodovky,“ říká van Dalen.Zatím ale stále není jasné, v kolika závodech Škodu ještě uvidíme. „Zatím jsem si jistí tím, že se objevíme v Rusku. Počítáme také s tím, že pojedem na Yperes. Možná budeme absolvovat ještě jeden závod,“ říká týmový šéf Škody Pavel Hortek.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?