Šéf týmu Kronos, Marc van Dalen, počítá s tím, že jezdci jeho týmu svedou v dalších závodech tuhou bitvu s jezdci týmu Škoda.
Kronos nasazuje do soutěží šampionátu IRC tři vozy pro Freddyho Loixe, Krise Meekea a Nicolase Vouiloze. Přestože jezdci stáje Kronos vyhráli ze čtyř doposavad odjetých soutěží hned tři, počítá van Dalen s tím, že oba jezdci Škodovky, Jan Kopecký a Juho Hänninen, budou ještě těžký oříšek.„Škoda je velmi dobrý tým se dvěma velmi dobrými jezdci. Proto jsem si jistý, že ještě v průběhu sezony uvidíme tuhé boje právě mezi našimi jezdci a jezdci Škodovky,“ říká van Dalen.Zatím ale stále není jasné, v kolika závodech Škodu ještě uvidíme. „Zatím jsem si jistí tím, že se objevíme v Rusku. Počítáme také s tím, že pojedem na Yperes. Možná budeme absolvovat ještě jeden závod,“ říká týmový šéf Škody Pavel Hortek.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?