Jezdec týmu Ford Mikko Hirvonen připustil, že se během poslední rychlostní zkoušky Rally d'Italia-Sardegna přehlédl v mezičasech. To způsobilo, že dnes musí startovat před Loebem. Jedná se prý o jednu z jeho největších chyb v kariéře.
„Tohle byla snad moje druhá největší chyba v kariéře,“ běduje Mikko. (Největší chybou jeho kariéry byla nehoda na domácí Finské rally v roce 2004, když havaroval během superspeciálky. ) „Nemohu uvěřit tomu, jako moc Seb v poslední sekci zkoušky zpomalil. Tým udělal vše na 100%, vše padá na moji hlavu.“
„Pokusím se zítra svou chybu napravit. Jedna věc je ale jistá, pro mě hra skončila. Během dalších dvou dnů se musím pokusit jet co možná nejrychleji. Musím se pokusit zastavit Loeba a obrat ho nějaké body,“ říká Mikko.
Po půlce dnešní etapy se situace pro Mikka nevyvíjí až tak špatně, protože je stále před Loebem o 7,5s. Musíme ale připustit, že bez 10s penalizace, kterou Loeb dostal za pozdní příjezd do časové kontroly, by bylo pořadí obrácené.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?