Jezdec týmu Ford Jari-Matti Latvala přiznává, že se mu nesmírně ulevilo po první etapě Rally Sardinia. Mladý Fin neudělal žádnou chybu a zatím se drží ve vedení.
Latvala v průběhu této sezony zažil již tři nehody během po sobě jdoucích rally. Ve včerejší etapě už to ale opět byl plně soustředěný Jari-Matti, který je velmi rychlý. „Je fantastické být zpět na čele a opět bojovat o vítězství. Cítím se jistě a jsem moc spokojený. Ráno jsem byl docela nervózní, během dne ale nervozita opadala,“ popisuje svoje pocity Fin.„Vím, co udělat, abych vyhrál tuto rally. Svůj souboj v šampionátu jezdců jsem již ztratil, ale tohle je dobrá příležitost, jak pomoct týmu. Chci jim vrátit zpět to, o co přišli v důsledku mých chyb. S Loebem to bude tuhý boj. Musíme počkat, jak moc kamenité budou cesty zítra. Musím však říci, že tlak bude zítra na nich. Bude to Mikko a Sebastien, kteří na mě budou muset zatlačit. Uvidíme,“ říká Jari-Matti.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?