Jezdec týmu Ford Jari-Matti Latvala přiznává, že se mu nesmírně ulevilo po první etapě Rally Sardinia. Mladý Fin neudělal žádnou chybu a zatím se drží ve vedení.
Latvala v průběhu této sezony zažil již tři nehody během po sobě jdoucích rally. Ve včerejší etapě už to ale opět byl plně soustředěný Jari-Matti, který je velmi rychlý. „Je fantastické být zpět na čele a opět bojovat o vítězství. Cítím se jistě a jsem moc spokojený. Ráno jsem byl docela nervózní, během dne ale nervozita opadala,“ popisuje svoje pocity Fin.„Vím, co udělat, abych vyhrál tuto rally. Svůj souboj v šampionátu jezdců jsem již ztratil, ale tohle je dobrá příležitost, jak pomoct týmu. Chci jim vrátit zpět to, o co přišli v důsledku mých chyb. S Loebem to bude tuhý boj. Musíme počkat, jak moc kamenité budou cesty zítra. Musím však říci, že tlak bude zítra na nich. Bude to Mikko a Sebastien, kteří na mě budou muset zatlačit. Uvidíme,“ říká Jari-Matti.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.