Posádce Redbull Rally Teamu Patrik Sandell – Emil Axelsson na voze Škoda Fabia S2000 patří po úvodním dni Italské soutěže druhé místo mezi produkčními vozy.
Souboj jezdců této kategorie je velmi vyrovnaný a dramatický, druhý Sandell ztrácí na vedoucího švéda Flodina jen 0,7s. Na třetím místě však číhají další dva adepti Al Attiyah a Araujo, kteří jsou v těsném závěsu a je velice pravděpodobné, že se o medailových pozicích bude rozhodovat mezi těmito čtyřmi jezdci."Dnešní den byl naprosto vzrušující. Mám radost z našeho umístění a jsem si jistý, že to bude takto pokračovat i v druhé etapě. Musím však říci, že dnešní den byl asi jednoduší, než bude v dalších dvou dnech. Protože nás čekají techničtější a rozbitější RZ," řekl Patrik Sandell."Je to naprosto brutální souboj těchto čtyř jezdců. Patrik jel dnes hodně obezřetně. Jsme nadále v boji o vítězství a to nás v této chvíli těší," řekl Raimund Baumschlager.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?