Zažili jsem zajímavý průběh první etapy Italské rally. Pojďme se spolu podívat na zajímavý vývoj první etapy.
Francouzský jezdec Citroën Junior Teamu Sebastien Ogier až do páté RZ držel solidní pátou příčku. Bohužel na trati páté rychlostní zkoušky na jeho Citroënu C4 WRC nevydrželo zavěšení. 6,6 kilometrů po startu páté rychlostní zkoušky nevydržel levý přední tlumič zátěž závodu a Ogier se poroučel ze závodu. V sobotu bychom ho mohli vidět v rámci systému SuperRally.Henning Solberg měl velké štěstí, když přímo na trati přišel ve vysoké rychlosti o kapotu svého Focusu WRC. Naštěstí nevydržely panty, které drží kapotu, a tak mohl Solberg pokračovat bez ní. Kapota odletěla a Henning tak měl normální výhled.Španěl Dani Sordo vyfasoval během dnešní etapy hned dvě penalizace. Obě za pozdní příjezd do časové kontroly. Pokaždé Dani nestihl časový limit o 3 minuty. V soutěži tak pokračuje s minutovou penalizací.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?