Zažili jsem zajímavý průběh první etapy Italské rally. Pojďme se spolu podívat na zajímavý vývoj první etapy.
Francouzský jezdec Citroën Junior Teamu Sebastien Ogier až do páté RZ držel solidní pátou příčku. Bohužel na trati páté rychlostní zkoušky na jeho Citroënu C4 WRC nevydrželo zavěšení. 6,6 kilometrů po startu páté rychlostní zkoušky nevydržel levý přední tlumič zátěž závodu a Ogier se poroučel ze závodu. V sobotu bychom ho mohli vidět v rámci systému SuperRally.Henning Solberg měl velké štěstí, když přímo na trati přišel ve vysoké rychlosti o kapotu svého Focusu WRC. Naštěstí nevydržely panty, které drží kapotu, a tak mohl Solberg pokračovat bez ní. Kapota odletěla a Henning tak měl normální výhled.Španěl Dani Sordo vyfasoval během dnešní etapy hned dvě penalizace. Obě za pozdní příjezd do časové kontroly. Pokaždé Dani nestihl časový limit o 3 minuty. V soutěži tak pokračuje s minutovou penalizací.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?