Nestárnoucí Patrick Snijers se objeví na domácí Ypres Rally za volantem VW Polo S2000 z dílen René Georges Rally Sport.
V loňském roce se Snijers zúčastnil projektu BF Goodridge Driver a na domácí soutěži se posadil za volant Peugeotu 207 S2000 týmu Kronos Racing. Premiéra za volantem vozu super 2000 to byla v celku úspěšná, obsadil páté místo, hned za Berndem Casierem na VW Polo S2000. Vzhledem k tomu, že Andreas Waldherr, který s tímto vozem startuje v letošní sezóně. Dává přednost boji o rakouský titul a Ypres vynechává. Přijal Snijers nabídku na start právě se speciálem německé automobilky, který připravuje René Georges Rally Sport.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.