Conrad Rautenbach známý spíše z juniorského týmu Citroenu a z vozu WRC se o minulém víkendu zúčastnil s Peugeotem 207 S2000 z dílen PH Sportu Azorské rally, která byla součástí Intercontinental Rally Challenge.
Premiéra za volantem S2000 nebyla tak úplně úspěšná, od pilota účastnícího se seriálu mistrovství světa se očekávalo lepší než sedmé místo v konečném hodnocení. Conrad byl však s premiérou spokojen. "Jsem velmi rád za tuto zkušenost. Do závodu jsme nastupovali s nulovými zkušenostmi s tímto autem, které vyžaduje jiný styl jízdy než WRC. Hlavní rozdíl je v nedostatečném kroutícím momentu. Naším hlavním cílem byli dílčí úspěchy v etapách a hlavně co největší počet najetých kilometrů s autem bez turba. Hodně jsme se zde naučili a v některých fázích jsme zajížděli pěkné časy, což je pro mě potěšující,".Rautenbach řekl, že si není jistý jestli v letošní sezoně usedne ještě do vozu specifikace S2000. Již o příštím víkendu na něj čeká další start s Citroenem C4 WRC v Itálii.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.