Conrad Rautenbach známý spíše z juniorského týmu Citroenu a z vozu WRC se o minulém víkendu zúčastnil s Peugeotem 207 S2000 z dílen PH Sportu Azorské rally, která byla součástí Intercontinental Rally Challenge.
Premiéra za volantem S2000 nebyla tak úplně úspěšná, od pilota účastnícího se seriálu mistrovství světa se očekávalo lepší než sedmé místo v konečném hodnocení. Conrad byl však s premiérou spokojen. "Jsem velmi rád za tuto zkušenost. Do závodu jsme nastupovali s nulovými zkušenostmi s tímto autem, které vyžaduje jiný styl jízdy než WRC. Hlavní rozdíl je v nedostatečném kroutícím momentu. Naším hlavním cílem byli dílčí úspěchy v etapách a hlavně co největší počet najetých kilometrů s autem bez turba. Hodně jsme se zde naučili a v některých fázích jsme zajížděli pěkné časy, což je pro mě potěšující,".Rautenbach řekl, že si není jistý jestli v letošní sezoně usedne ještě do vozu specifikace S2000. Již o příštím víkendu na něj čeká další start s Citroenem C4 WRC v Itálii.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?