Zdá se, že Toni Gardemeister klesl na úplné dno.To samozřejmě ne, jedná se jen o vtip. Toni však v současné době nemá dost finančních prostředků, aby se mohl účastnit některého rallyového seriálu a tak přijal nabídku svého kamaráda a zúčastní se soutěže v roli spolujezdce.
21 května se někdejší tovární pilot Škody, Fordu a Suzuki představí na Kaakkoisrally v okolí městečka Hamina na horkém sedadle spolujezdce. Toni usedne vedle mladého pilota Jouni Nurmi, který ještě nemůže řídit auto mimo rychlostní zkoušku, protože není vlastníkem řidičského průkazu. A stejně jako v našem juniorském šampionátu tak bude při přejezdech usedat za volant BMW 325, s kterým se soutěže zúčastní. "Můj dobrý přítel Jouni Nurmi mě požádal, abych se sním soutěže zúčastnil na místě spolujezdce a já nakonec řekl ano. Jako nováčkovi za volantem mu budu moci na jednotlivých testech radit, jestli jede rychle nebo pomalu. Myslím, že by pak Jouni mohl mé rady v budoucnu využít," komentoval svou novou roli Toni Gardemeister.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?