Zdá se, že Toni Gardemeister klesl na úplné dno.To samozřejmě ne, jedná se jen o vtip. Toni však v současné době nemá dost finančních prostředků, aby se mohl účastnit některého rallyového seriálu a tak přijal nabídku svého kamaráda a zúčastní se soutěže v roli spolujezdce.
21 května se někdejší tovární pilot Škody, Fordu a Suzuki představí na Kaakkoisrally v okolí městečka Hamina na horkém sedadle spolujezdce. Toni usedne vedle mladého pilota Jouni Nurmi, který ještě nemůže řídit auto mimo rychlostní zkoušku, protože není vlastníkem řidičského průkazu. A stejně jako v našem juniorském šampionátu tak bude při přejezdech usedat za volant BMW 325, s kterým se soutěže zúčastní. "Můj dobrý přítel Jouni Nurmi mě požádal, abych se sním soutěže zúčastnil na místě spolujezdce a já nakonec řekl ano. Jako nováčkovi za volantem mu budu moci na jednotlivých testech radit, jestli jede rychle nebo pomalu. Myslím, že by pak Jouni mohl mé rady v budoucnu využít," komentoval svou novou roli Toni Gardemeister.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?