Rally Targa Florio, další podnik Italského šampionátu podruhé za sebou vyhrál Luca Rosseti, tentokrát za volantem Fiatu Grande Punto S2000.
Od začátku soutěže sváděl Rosseti souboj s Paolem Andreuccim na konkurenčním Peugeotu. Souboj to byl nadmíru vyrovnaný a prakticky o vítězi rozhodla druhá RZ, při které Andreucci ztratil 9,8s. Jeho výsledná ztráta v cíli činila jen 6,1s. "Vítězství jsme ztratili na druhé vložce, ale druhé místo je pro nás také dobré," řekl Andreucci v cíli. Spokojeností zářil i vítěz Luca Rosseti: "Byla to tvrdá soutěž. Od začátku jsme museli jet na sto procent. Paolo Andreucci je skvělí jezdec a pro mě je čest ho porazit,".Trochu s povzdálí sledoval jejich souboj Renato Travaglia, který se poprvé představil za volantem Škody Fabia S2000. Travaglia měl od začátku problémy se set-upem nového vozu. Problémy se mu však nakonec podařilo odstranit a dojel si pro pěkné třetí místo, které ho udrželo ve vedení v celém šampionátu.Výsledky 93. Rally Targa Florio1. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 1:20.05,5 2. Paolo Andreucci/Anna Andreussi (I) Peugeot 207 S2000 +6,1 3. Renato Travaglia/Lorenzo Granai (I) Skoda Fabia S2000 +1.31,0 4. Davide Medici/Daniele De Luis (I) Peugeot 207 S2000 +1.36,0 5. Salvatore Riolo/Maurizio Marin (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.45,16. Umberto Scandola/Guido D'Amore (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.54,6 7. Rudy Michelini/Michele Perna (I) Peugeot 207 S2000 +2.20,7 8. Alessandro Perico/Fabrizio Carrara (I) Peugeot 207 S2000 +2.43,5 9. Alfonso Di Benedetto/Alessandro Michelet (I) Peugeot 207 S2000 +2.47,6 10. Marco Signor/Maurizio Barone (I) Fiat Punto Abarth S2000 +3.15,
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?