Rally Targa Florio, další podnik Italského šampionátu podruhé za sebou vyhrál Luca Rosseti, tentokrát za volantem Fiatu Grande Punto S2000.
Od začátku soutěže sváděl Rosseti souboj s Paolem Andreuccim na konkurenčním Peugeotu. Souboj to byl nadmíru vyrovnaný a prakticky o vítězi rozhodla druhá RZ, při které Andreucci ztratil 9,8s. Jeho výsledná ztráta v cíli činila jen 6,1s. "Vítězství jsme ztratili na druhé vložce, ale druhé místo je pro nás také dobré," řekl Andreucci v cíli. Spokojeností zářil i vítěz Luca Rosseti: "Byla to tvrdá soutěž. Od začátku jsme museli jet na sto procent. Paolo Andreucci je skvělí jezdec a pro mě je čest ho porazit,".Trochu s povzdálí sledoval jejich souboj Renato Travaglia, který se poprvé představil za volantem Škody Fabia S2000. Travaglia měl od začátku problémy se set-upem nového vozu. Problémy se mu však nakonec podařilo odstranit a dojel si pro pěkné třetí místo, které ho udrželo ve vedení v celém šampionátu.Výsledky 93. Rally Targa Florio1. Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 1:20.05,5 2. Paolo Andreucci/Anna Andreussi (I) Peugeot 207 S2000 +6,1 3. Renato Travaglia/Lorenzo Granai (I) Skoda Fabia S2000 +1.31,0 4. Davide Medici/Daniele De Luis (I) Peugeot 207 S2000 +1.36,0 5. Salvatore Riolo/Maurizio Marin (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.45,16. Umberto Scandola/Guido D'Amore (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.54,6 7. Rudy Michelini/Michele Perna (I) Peugeot 207 S2000 +2.20,7 8. Alessandro Perico/Fabrizio Carrara (I) Peugeot 207 S2000 +2.43,5 9. Alfonso Di Benedetto/Alessandro Michelet (I) Peugeot 207 S2000 +2.47,6 10. Marco Signor/Maurizio Barone (I) Fiat Punto Abarth S2000 +3.15,
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?