Travaglia s Fabií na třetím místě

Travaglia, Renato - Granal, Lorenzo
Travaglia, Renato - Granal, Lorenzo, foto: www.rallyzone.cz | Trdla, Martin
Josef Janoušek 10. května 2009 09:30
Sdílej:

Rally Targa Florio, další podnik Italského šampionátu podruhé za sebou vyhrál Luca Rosseti, tentokrát za volantem Fiatu Grande Punto S2000.

Od začátku soutěže sváděl Rosseti souboj s Paolem Andreuccim na konkurenčním Peugeotu. Souboj to byl nadmíru vyrovnaný a prakticky o vítězi rozhodla druhá RZ, při které Andreucci ztratil 9,8s. Jeho výsledná ztráta  v cíli činila jen 6,1s. "Vítězství jsme ztratili na druhé vložce, ale druhé místo je pro nás také dobré," řekl Andreucci v cíli. Spokojeností zářil i vítěz Luca Rosseti: "Byla to tvrdá soutěž. Od začátku jsme museli jet na sto procent. Paolo Andreucci je skvělí jezdec a pro mě je čest ho porazit,".Trochu s povzdálí sledoval jejich souboj Renato Travaglia, který se poprvé představil za volantem Škody Fabia S2000. Travaglia měl od začátku problémy se set-upem nového vozu. Problémy se mu však nakonec podařilo odstranit a dojel si pro pěkné třetí místo, které ho udrželo ve vedení v celém šampionátu.Výsledky 93. Rally Targa Florio1.    Luca Rossetti/Matteo Chiarcossi (I) Fiat Punto Abarth S2000 1:20.05,5 2.    Paolo Andreucci/Anna Andreussi (I) Peugeot 207 S2000 +6,1 3.    Renato Travaglia/Lorenzo Granai (I) Skoda Fabia S2000 +1.31,0 4.    Davide Medici/Daniele De Luis (I) Peugeot 207 S2000 +1.36,0 5.    Salvatore Riolo/Maurizio Marin (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.45,16.    Umberto Scandola/Guido D'Amore (I) Fiat Punto Abarth S2000 +1.54,6 7.    Rudy Michelini/Michele Perna (I) Peugeot 207 S2000 +2.20,7 8.    Alessandro Perico/Fabrizio Carrara (I) Peugeot 207 S2000 +2.43,5 9.    Alfonso Di Benedetto/Alessandro Michelet (I) Peugeot 207 S2000 +2.47,6 10.  Marco Signor/Maurizio Barone (I) Fiat Punto Abarth S2000 +3.15,

Témata:
Stalo se
Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?

Novinky ze světa EV
Volkswagen nyní v této upoutávce poprvé ukazuje konkrétní náhled na svůj nový základní elektromobil ID.1.

Revoluce: VW ukázal nový malý elektromobil za 500 tisíc

VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – jak jezdí ve městě, na dálnici či okresce?

Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?