Co řekli tři nejlepší po včerejším dojezdu do servisu? Čtěte zde.
Kris Meeke, Peugeot UK:Byl to opravdu těžký den, zkoušky obsahovali od každého něco. Tahle rally je ještě víc rozmanitá, než jsem si dokázal představit. Nepokoušeli jsme se riskovat. Během celého dne jsme měli z vozu výborný pocit. Poslední RZ musela být kvůli havárii Hanninena zastavena. Asi po hodině se pokračovalo, to jsem si opravdu přál, protože jsem věděl, že mohu získat na své největší rivaly ještě nějaký čas k dobru. Jsem moc šťastný, ale tahle rally je ještě hodně dlouhá. Zítra musíme být opatrní.Nicolas Vouilloz, Peugeot Belgium-Luxemburg:Dnešní den byl neuvěřitelně těžký, naštěstí jsme neměli žádné problémy. Během celého dne jsme se snažili udržet auto na trati, což nebylo vždy jednoduché. Stejně jako tomu bylo v Brazílii, Kris ukázuje fantastickou rychlost. Je velmi těžké s ním držet krok. To ale neznamená, že bychom se snad vzdávali. Zítra se pokusíme pokračovat v nastoleném tempu a dostat se do cíle. Plán je, abychom získali hodně důležitých bodů, a ten zatím plníme.Jan Kopecky, Škoda:Pro nás to byl velmi dobrý den. Poslední RZ byla hodně obtížná a těžko se nám hledal dobrý rytmus. Přesto si myslíme, že je to docela dobré. Nikdy není moc příjemné, když slyšíte, že měl Váš týmový kolega nehodu. Bylo by skvělé dojet do cíle soutěže a získat při tom podium. Zítra se o to pokusíme. Před startem této rally jsem se rozhodně na podium necítil, takže by to byl pro nás skvělý výsledek. Kdykoliv, když dojedeme mezi prvními pěti, tak to bude skvělý výsledek.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?