Co řekli tři nejlepší po včerejším dojezdu do servisu? Čtěte zde.
Kris Meeke, Peugeot UK:Byl to opravdu těžký den, zkoušky obsahovali od každého něco. Tahle rally je ještě víc rozmanitá, než jsem si dokázal představit. Nepokoušeli jsme se riskovat. Během celého dne jsme měli z vozu výborný pocit. Poslední RZ musela být kvůli havárii Hanninena zastavena. Asi po hodině se pokračovalo, to jsem si opravdu přál, protože jsem věděl, že mohu získat na své největší rivaly ještě nějaký čas k dobru. Jsem moc šťastný, ale tahle rally je ještě hodně dlouhá. Zítra musíme být opatrní.Nicolas Vouilloz, Peugeot Belgium-Luxemburg:Dnešní den byl neuvěřitelně těžký, naštěstí jsme neměli žádné problémy. Během celého dne jsme se snažili udržet auto na trati, což nebylo vždy jednoduché. Stejně jako tomu bylo v Brazílii, Kris ukázuje fantastickou rychlost. Je velmi těžké s ním držet krok. To ale neznamená, že bychom se snad vzdávali. Zítra se pokusíme pokračovat v nastoleném tempu a dostat se do cíle. Plán je, abychom získali hodně důležitých bodů, a ten zatím plníme.Jan Kopecky, Škoda:Pro nás to byl velmi dobrý den. Poslední RZ byla hodně obtížná a těžko se nám hledal dobrý rytmus. Přesto si myslíme, že je to docela dobré. Nikdy není moc příjemné, když slyšíte, že měl Váš týmový kolega nehodu. Bylo by skvělé dojet do cíle soutěže a získat při tom podium. Zítra se o to pokusíme. Před startem této rally jsem se rozhodně na podium necítil, takže by to byl pro nás skvělý výsledek. Kdykoliv, když dojedeme mezi prvními pěti, tak to bude skvělý výsledek.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?