Organizátoři Rally Catalunya oznámili, že se na říjnové soutěži pojede na identických cestách jako vloni.
Rally, která má centrum soutěže v Salou, bude i letos obsahovat 9 měřených testů, každý se pojede dvakrát. Na žádné z těchto tratí se letos nezmění ani metr dráhy. Soutěž odstartuje nejoblíbenější zkouška Daniho Sorda La Mussara, která se pojede v pátek 2. října. Během prvního dne to bude nejdelší zkouška z itineráře.Servis zůstane v parku PortAventura, který je blízko centra města Salou. Letos bude Rally Catalunya předposlední zastávkou v kalendáři World Rally Championship a poslední v kalendáři Junior World Rally Championship.Hvězda týmu Citroën Sebastien Loeb zde bude moci natáhnout svou šňůru pěti vítězství. Uspět však bude chtít i týmová dvojka a domácí jezdec Dani Sordo.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.