Tovární jezdec Škoda Motorsport Juho Hanninen doufá, že na nadcházející soutěži Intercontinental Rally Challenge Sata Rally Acorez bude bojovat o medailové příčky.
Hanninen, kterému až do své nehody v Monte Carlu patřila první příčka, odstartuje na Azorech se startovním číslem jedna. Jelikož se jedná o šotolinovou soutěž, při které bude rozhodovat také startovní pořadí, bude Hanninen v malé nevýhodě. Bude o začátku čistit trať.
"Z mé pozice to bude velmi obtížná soutěž, ale já nevěřím, že startovní pořadí bude tak velký problém. Ano budeme více ve smyku, ale máme dobré auto a já věřím v dobrý výsledek," řekl Juho Hanninen.
Celý tým Škoda Motorsport i oba jezdci, Jan Kopecký a Juho Hanninen mají těsně před startem naplánován krátký test v místě soutěže, zaměřený na doladění setupu vozu.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?