Sebastien Loeb opět posunul hranici svého rekordu v počtu prvenství v soutěžích MS, když si dnes připsal v Argentině další vítězství. Podařilo se mu tak vyhrát všech pět letošních soutěží světového šampionátu.
Loeb opět pokořil všechny své konkurenty, ale tentokrát to rozhodně nebylo jednoznačné. V čele soutěže jsme mohli vidět hned čtyři různé piloty. Zlomový bod byl včera dopoledne, kdy Seb vyhrál všechny ranní RZ a do servisu už přijížděl na čele soutěže. Především trable největšího Loebova rivala Hirvonena umožnily Alsasanovi získat svůj 52. triumf v kariéře: „Byla to velice pěkná rally. Svedli jsme krásný souboj s Mikkem, bohužel jen do doby, něž musel odstoupit pro technické potíže,“ říká Loeb.Pětinásobný světový šampión v současné době vévodí tabulce jezdců s maximálním možným ziskem 50 bodů. Největším pronásledovatelem je jeho týmový kolega Sordo s 31 bodem. Jeho tým Citroën kraluje pořadí mezi týmy.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?