Jari-Matti Latvala vypadl ze 3. příčky během první ranní RZ, Petter Solberg tedy postoupil na onu 3. příčku, ovem hned na další zkoušce se musel vzdát této pozice i on.
Jari-Matti Latvala si pro dnešní den plánoval konzervativní jízdu, aby si udržel třetí příčku za dominantními Citroëny. Hned na první zkoušce dne však ztratil díky technickým problémům osm minut. „Byl tam malý skok a okamžitě po něm jsme ztratili tlak paliva,“ říká Latvala. „Auto zastavilo. Snažil jsem se udělat pomocí různých tlačítek vše, co bylo v mých silách. Zkusil jsem restartovat celý systém a jet dále.“ Jak se později ukázalo, byla to jediná závada, která dnes Jariho potkala, poté už vůz jel bezchybně.Pronásledovat dvojky továrního týmu Ford Petter Solberg se tedy posunul na třetí příčku. Ovšem hned na následující RZ zhatil cestu za dalším podiem týmu Pettera Solberga tlak paliva v Xsaře WRC. Narozdíl od jezdce Fordu však nebyl jezdec privátního Citroënu schopen v soutěži pokračovat. Na třetí místo se tak posunul Petterův bratr Henning s Fordem Focus WRC stáje Stobart.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?