Tovární tým Citroënu se ujal prozatímního double v argentinské rally, když Miko Hirvonen musel po problémech s motorem na RZ 15 odstoupit.
Mikko byl před druhou půlkou této rally jen šest sekund za aktuálním leaderem Sebastienem Loebem. Při druhém průjezdu zkoušky Mina Clavero však začal mít problémy s teplotou svého motoru. Do cíle dnešního dne však zbývaly ještě dvě zkoušky a jedna super speciálka. „První, co nám Mikko řekl, bylo, že se jeho motor dostal na 140 stupňů. Při této teplotě auto většinou nemůže dále jet. On však dojel do konce zkoušky, my jsme přesně nevěděli, co je tam za problém. Musíme se tedy na vůz podívat a Mikko musí bohužel pro dnešní den odstoupit,“ říká týmový boss Malcolm Wilson.
„Pro případné nasazení tohoto vozu i zítra je zde šance, ale vzhledem k tomu, že ten motor byl poměrně dlouho při tak vysoké teplotě, tak je velké riziko jeho poškození. Ovšem, dokud nebudememít auto v servisu, nemůžeme říci, zda budeme schopni zítra využít super rally. Pokud by to šlo, tak to zajisté zkusíme,“ uzavřel Wilson.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.