Pět rychlostních testů má v Argentině za sebou posádka Jipocar Racing Martin Prokop – Jan Tománek.
Po včerejší superspeciálce, kterou posádka zakončila na čtvrtém místě PWRC, dnes zahájila etapu šestým časem, ale jak Martin Prokop řekl: "První RZ byla šílená, nemohl jsem závodit, strašně rozbitá, připadal jsem si jak na Dakaru," . V následujících RZ se podmínky o mnoho nezlepšily a to měla posádka ještě jiné trable. "Na další RZ jsme na vytočenou pětku potkali psa," doplnil Martin Prokop. Naštěstí se „setkání" odehrálo bez větších problémů a tak posádka dokončila první sekci dnešní etapy na místě pátém, které však mohlo být lepší, nebýt problémů Eyvinda Brynildsena s turbem. "Měli jsme problém s Eyvindem, jel strašně pomalu, jeli jsme v prachu za ním. Nic jsme neviděli a nemohli jsme ho předjet," řekl Martin Prokop.
Martin Prokop - Jan Tománek Mitsubishi Lancer Evo IX
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?