Pět rychlostních testů má v Argentině za sebou posádka Jipocar Racing Martin Prokop – Jan Tománek.
Po včerejší superspeciálce, kterou posádka zakončila na čtvrtém místě PWRC, dnes zahájila etapu šestým časem, ale jak Martin Prokop řekl: "První RZ byla šílená, nemohl jsem závodit, strašně rozbitá, připadal jsem si jak na Dakaru," . V následujících RZ se podmínky o mnoho nezlepšily a to měla posádka ještě jiné trable. "Na další RZ jsme na vytočenou pětku potkali psa," doplnil Martin Prokop. Naštěstí se „setkání" odehrálo bez větších problémů a tak posádka dokončila první sekci dnešní etapy na místě pátém, které však mohlo být lepší, nebýt problémů Eyvinda Brynildsena s turbem. "Měli jsme problém s Eyvindem, jel strašně pomalu, jeli jsme v prachu za ním. Nic jsme neviděli a nemohli jsme ho předjet," řekl Martin Prokop.
Martin Prokop - Jan Tománek Mitsubishi Lancer Evo IX
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?