Giandomenico Basso vyhrál s privátním vozem Fiat Grande Punto S2000 první díl šampionátu Mistrovství Evropy v rally. Byla jím italská Rally Mille Miglia.
Nestálé povětrnostní podmínky udělaly z letošního ročníku Rally Mille Miglia opravdovou loterii. Optimální volba pneumatik na těžkých tratích byla téměř nemožná. Vítězem se nakonec stal Ital Giandomenico Basso, který v nedělní části soutěže porazil v přímém souboji o první místo Travagliu. Už od pátečního večera se v čele soutěže usadil Travalia, který si poprvé vyzkoušel svůj nový Peugeot 207 S2000. Basso však ztrácel pouhou 1,8s. V sobotu však pravidelný účastník šampionátu IRC Basso udeřil a dostal se před krajana Renata Travaliu. Giandomenico se letos přihlásil i do Mistrovství Evropy. Díky bojkotu továrních týmu, které se rozhodli nenastoupit do prvního dílu italského mistrovství Rally Mille Miglia, musel vzít za vděk Puntem soukromé stáje Team D'Ambra. V průběhu etapy si Basso vypracoval dokonce až minutový náskok, ale na konci etapy zvolnil. Jako třetí soutěž dokončil Tobia Cavallini, který zaznamenal jeden nejrychlejší čas na trati RZ. Nejlepším cizincem startujícím v Itálii byl Michał Sołowow z Polska. Ten soutěž dokončil sice až jako osmí, ale v ME mu patří třetí příčka před značkovými kolegy Lucou Bettim a Corradem Fontanou. Výsledky Rally Miglia Miglia 2009:1. G. Basso/M. Dotta - Fiat Punto Abarth S2000 2:32:39.62. R. Travaglia/L. Granai - Peugeot 207 S2000 + 0:33.03. T. Cavallini/S. Farnocchia - Peugeot 207 S2000 + 0:56.54. A. Perico/F. Carrara - Peugeot 207 S2000 + 1:12.95. R. Michelini/M. Perna - Peugeot 207 S2000 + 2:07.76. M. Signor/M. Barone - Fiat Punto Abarth S2000 + 2:16.87. G. Antonelli/S. Botticini - Peugeot 207 S2000 + 3:04.18. M. Sołowow/M. Baran - Peugeot 207 S2000 + 4:57.5 Pořadí ME po Rally Mille Miglia 2009:1. G. Basso – 15 bodů2. R. Travaglia – 13 bodů3. M. Sołowow – 6 bodů= L. Betti – 6 bodů5. C. Fontana – 5 bodů
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?