Po těžké havárii v Portugalsku čeká Jari Matti Latvalu další soutěž MS.
Letošní výsledky mladého Fina jsou letos tristní. Jediným světlým úspěchem bylo třetí místo při Rally Norway.
V Portugalsku Latvala vedl, ale pak ve značné rychlosti poslal svého Focuse ze stráně. Z auta zbyl šrot, ale posádka vyvázla, z těžké havárie, nezraněna.
Před Argentinou říká Latvala toto: "Máme od šéfa týmu Malcolma Wilsona jasnou strategii pro Argentinu. Dojet do cíle". Malcolm Wilson k tomu říká: "Budu velmi rád, když Jari bude do čtvrtého místa a přinese li body do poháru konstruktérů. V případě že nedojede, budeme muset některé záležitosti přehodnotit."
A jak bylo samotnému jezdci po havárii? "V pondělí a úterý po závodě jsem už seděl opět v autě, testovali jsme. Najezdil jsem 240km a necítil jsem vůbec žádný strach. Důležité je sednout hned po havárii do auta. Uvidíme jak nám to půjde v Argentině ", říká mladý Fin.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?