Rally 1000 Milia po první etapě

Basso, Giandomenico - Dotta, Mitia
Basso, Giandomenico - Dotta, Mitia, foto: www.ircseries.com
Josef Janoušek 17. dubna 2009 21:03
Sdílej:

Včerejším prologem na motokárové trati v Lonatu, byl zahájen úvodní podnik evropského šampionátu Rally 1000 Miglia. S nástrahami trati si nejlépe poradil tovární jezdec Fiatu Giandomenico Basso a ujal se vedení v soutěži.

V dnešní úvodní etapě čítající šest vložek se rozhořel dramatický souboj mezi jezdci Fiatu a Peugeotu. Z tohoto souboje vyšel vítězně Renato Travaglia poprvé startující s Peugeotem, který se ujal vedení v soutěži s minimálním náskokem na druhého Giandomenica Bassa. Třetí Marco Signor již ztrácí více jak půl minuty. Smolařem úvodní etapy se stal T. Cavallini taktéž pilotující Peugeot 207 S2000, který zvítězil v úvodních třech vložkách a až do páté vévodil celkovému pořadí. Bohužel defekt na následujícím testu způsobil jeho propad v pořadí.Naši dva zástupci v soutěži Jan Černý a Antonín Tlusťák figurují v pořadí těsně za sebou na 27 a 28 místě.Rally 1000 Miglia 2009 po RZ 7: 1. Travaglia Renato / Granai Lorenzo  Peugeot 207 S2000  00:56:10.41 2. Basso Giandomenico / Dotta Mitia  Fiat Grande Punto S2000  +7,4 3. Signor Marco / Barone Maurizio  Fiat Grande Punto S2000  +33,34. Michelini Rudi / Perna Michele  Peugeot 207 S2000  +36,25. Cavallini Tobia / Farnocchia Sauro  Peugeot 207 S2000  +42,16. Perico Alessandro / Carrara Fabrizio  Peugeot 207 S2000  +42,27. Antonelli Gianpietro / Botticini Stefano  Peugeot 207 S2000 +1:12,08. Solowow Michal / Baran Maciek  Peugeot 207 S2000 +1:44,39. Manzini Cristiano / Lucchi Michele  Peugeot 207 S2000  +1:47,110. Fontana Corrado / Cassina Carlo  Peugeot 207 S2000  +1:48,627. Černý Jan / Kohout Pavel  Subaru Impreza Sti  +4:59,428. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan  Citroën C2 S1600  +5:10,2

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.