Včerejším prologem na motokárové trati v Lonatu, byl zahájen úvodní podnik evropského šampionátu Rally 1000 Miglia. S nástrahami trati si nejlépe poradil tovární jezdec Fiatu Giandomenico Basso a ujal se vedení v soutěži.
V dnešní úvodní etapě čítající šest vložek se rozhořel dramatický souboj mezi jezdci Fiatu a Peugeotu. Z tohoto souboje vyšel vítězně Renato Travaglia poprvé startující s Peugeotem, který se ujal vedení v soutěži s minimálním náskokem na druhého Giandomenica Bassa. Třetí Marco Signor již ztrácí více jak půl minuty. Smolařem úvodní etapy se stal T. Cavallini taktéž pilotující Peugeot 207 S2000, který zvítězil v úvodních třech vložkách a až do páté vévodil celkovému pořadí. Bohužel defekt na následujícím testu způsobil jeho propad v pořadí.Naši dva zástupci v soutěži Jan Černý a Antonín Tlusťák figurují v pořadí těsně za sebou na 27 a 28 místě.Rally 1000 Miglia 2009 po RZ 7: 1. Travaglia Renato / Granai Lorenzo Peugeot 207 S2000 00:56:10.41 2. Basso Giandomenico / Dotta Mitia Fiat Grande Punto S2000 +7,4 3. Signor Marco / Barone Maurizio Fiat Grande Punto S2000 +33,34. Michelini Rudi / Perna Michele Peugeot 207 S2000 +36,25. Cavallini Tobia / Farnocchia Sauro Peugeot 207 S2000 +42,16. Perico Alessandro / Carrara Fabrizio Peugeot 207 S2000 +42,27. Antonelli Gianpietro / Botticini Stefano Peugeot 207 S2000 +1:12,08. Solowow Michal / Baran Maciek Peugeot 207 S2000 +1:44,39. Manzini Cristiano / Lucchi Michele Peugeot 207 S2000 +1:47,110. Fontana Corrado / Cassina Carlo Peugeot 207 S2000 +1:48,627. Černý Jan / Kohout Pavel Subaru Impreza Sti +4:59,428. Tlusťák Antonín / Škaloud Jan Citroën C2 S1600 +5:10,2
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?