Dnes byla zveřejněna startovní listina na čtvrtý díl šampionátu IRC, který se odehraje na Azorech. Ve startovní listině najdeme celkem 12 speciálů S2000, celkový počet startujících je 49.
Sata Rallye Açores se odehraje 7. až 9. května. Jedná se o šotolinovou rally. S nejlepším startovní číslem do soutěže vyrazí Fin ve službách Škodovky Juho Hanninen. Dvojku dostala jednička italského Abarthu Giandomenico Basso s Fiatem Grande Punto S2000.Velmi zajímavým jménem ve startovní listině je jezdec Junior Teamu Citroënu v MS Conrad Rautenbach. Soutěže se zúčastní jako host a od pořadatelů dostal přidělené startovní číslo tři. Tento Afričan bude startovat s Peugeotem S2000. Domácí Bruno Magalhaes si na svůj Peugeot 207 přilepí číslo 4.Ve startovní listině je celkem šest Peugeotů 207 S2000, tři Fiaty Abarth S2000, dvě Fabie a jeden VW Polo S2000 s Julienem Maurinem za volantem.
Startovní listinu naleznete zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?