Britská rally je ve velkém ohrožení, protože, jak vyplývá z rozhodnutí velšského parlamentu, organizátoři přišli o veškeré dotace na pořádání podniku ze strany vlády.
Zklamání, tak reagovali pořadatelé velšské rally, když zjistili, že jim parlament škrtl dotaci na pořádání podniku ve výši 2,2 milionů liber. „Tento škrt přišel úplně neočekávaně a zcela odporuje našemu pětiletému plánu. Ten byl schválen 30. března 2006 a počítal s podporou rally i v roce 2011,“ říká šéf organizátor Andrew Coe. „Naše přípravy probíhaly podle plánu a na konci dubna jsme chtěli media a veřejnost seznámit s časovým plánem. Nyní jsme šokovaní a zklamaní. Rozhodnutím velšské vlády jsme zklamáni, přišlo bez jakékoliv konzultace s námi. Zvláště, když máme platnou smlouvu do roku 2011.“Ještě však žádné oficiální stanovisko nepadlo, jeden politik však řekl, že se investice přesunou do golfového turnaje, který se zde bude konat v roce 2010.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?