Jezdec Ford World Rally Teamu, Mikko Hirvonen, dělal na právě odjeté Portugalské Rally vše, co mohl, ale na Sebastiena Loeba ani na šotolině prostě neměl.
Mikko stál na pódiu zatím na všech odjetých rally v této sezoně, jeho hlavní konkurent však vyhrál čtyři ze čtyř možných soutěží. Fin tak na Francouze ztrácí 10 bodů. „Vidět Seba opět přede mnou je frustrující, ale rozhodně nevzdávám bitvu o titul. Jsme jen ve třetině sezony. Do každé rally jdu s tím, že chci vítězství. Auto bylo v Portugalsku excelentní a já si užíval závodění,“ říká Mikko Hirvonen. Ford Focus WRC je velmi vybroušené auto, ale ještě mu přeci jen něco chybí na největšího konkurenta v podobě Citroënu C4 WRC. Mikko byl však na posledních třech závodech vždy druhý, stačí tedy sebemenší zaváhání Loeba a vítězství je teoreticky jeho.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?