Jezdec Ford World Rally Teamu, Mikko Hirvonen, dělal na právě odjeté Portugalské Rally vše, co mohl, ale na Sebastiena Loeba ani na šotolině prostě neměl.
Mikko stál na pódiu zatím na všech odjetých rally v této sezoně, jeho hlavní konkurent však vyhrál čtyři ze čtyř možných soutěží. Fin tak na Francouze ztrácí 10 bodů. „Vidět Seba opět přede mnou je frustrující, ale rozhodně nevzdávám bitvu o titul. Jsme jen ve třetině sezony. Do každé rally jdu s tím, že chci vítězství. Auto bylo v Portugalsku excelentní a já si užíval závodění,“ říká Mikko Hirvonen. Ford Focus WRC je velmi vybroušené auto, ale ještě mu přeci jen něco chybí na největšího konkurenta v podobě Citroënu C4 WRC. Mikko byl však na posledních třech závodech vždy druhý, stačí tedy sebemenší zaváhání Loeba a vítězství je teoreticky jeho.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?