Marcus Grönhol se po jeho havárce vyjádřil v servisu Prodrivu k jeho nehodě. Čtěte zde.
„OK, na začátku zkoušky jsem to možná trošku přehnal a jel jsem moc rychle, protože jsem se snažil získat dobrý čas. Byl jsem moc široký v zatáčce na levou ruku a trefil jsem stromy zadkem auta. Pak už jsem vyjel z cesty a jednou jsem se přetočil, ale nakonec jsem dopadl zpět na kola. Nastartoval jsem motor, vyjel jsem zpátky na cestu, ale před koncem RZ jsme začali mít problémy s přehříváním auta a museli jsme zastavit,“ říká Marcus. „Nevěděl jsem, jak moc je auto zničené. Uvidíme, až se auto dostane zpět sem. Obávám se jen o motor. Jinak si myslím, že bychom mohli nastoupit do zítřejšího dne,“ dodává Fin. Po 18 měsících, kdy Grönholm nezávodil, byla jeho nehoda jako budíček ze snu: „Nezávodil jsem už hodně dlouho. Startoval jsem za Sebem a snažil se udržet jeho časů. Není to jednoduché. Jistě, včera jsme měli rychlost dobrou. Ale návrat do WRC po tak dlouhé době, navíc s novým vozem, to nemohlo vydržet moc dlouho. Udělal jsem prostě malou chybu.“Ohledně své budoucnosti Fin řekl: „Až do dnešního rána to bylo skvělé. Další rally? No nikdy nevíte. Uvidíme.“
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?