V souvislosti s dnešní nehodou Jariho-Mattiho Latvaly na Rally Portugal se možná Fin bude muset začít bát o pozici ve Ford World Rally Teamu.
Jeho pozice prý bude přehodnocena, řekl v servisu týmový šéf Malcolm Wilson. Z letošních třech závodů se na podium Latvala postavil jen jednou, dvakrát musel využít SuperRally a teď znova odstoupil ze závodu. Všechny jeho zaváhání jsou způsobeny lidskou chybou.„Vím, že jsem tým zklamal. Chtěli jsme získat dobrý výsledek a zabojovat s Citroënem. Chtěl jsem to také, ale měl jsem hodně bouraček, které mi vůbec nepomohly. Malcolm teď přemýšlí, co s tím udělá, každopádně moje budoucnost je teď otevřená,“ říká Jari-Matti na rovinu.
V Norsku se Finovi dařilo nejlépe, byl třetí.
„Byl to katastrofální vstup do sezony, takový jsme neměli již mnoho let. Teď musíme přijít na jiné myšlenky. Bylo by špatné, kdybychom udělali nějaké unáhlené rozhodnutí zde, ještě stále máme Mikka ve hře. Nastalou situaci tak budeme řešit po závodě,“ říká Malcolm Wilson.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.