V souvislosti s dnešní nehodou Jariho-Mattiho Latvaly na Rally Portugal se možná Fin bude muset začít bát o pozici ve Ford World Rally Teamu.
Jeho pozice prý bude přehodnocena, řekl v servisu týmový šéf Malcolm Wilson. Z letošních třech závodů se na podium Latvala postavil jen jednou, dvakrát musel využít SuperRally a teď znova odstoupil ze závodu. Všechny jeho zaváhání jsou způsobeny lidskou chybou.„Vím, že jsem tým zklamal. Chtěli jsme získat dobrý výsledek a zabojovat s Citroënem. Chtěl jsem to také, ale měl jsem hodně bouraček, které mi vůbec nepomohly. Malcolm teď přemýšlí, co s tím udělá, každopádně moje budoucnost je teď otevřená,“ říká Jari-Matti na rovinu.
V Norsku se Finovi dařilo nejlépe, byl třetí.
„Byl to katastrofální vstup do sezony, takový jsme neměli již mnoho let. Teď musíme přijít na jiné myšlenky. Bylo by špatné, kdybychom udělali nějaké unáhlené rozhodnutí zde, ještě stále máme Mikka ve hře. Nastalou situaci tak budeme řešit po závodě,“ říká Malcolm Wilson.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?