V souvislosti s dnešní nehodou Jariho-Mattiho Latvaly na Rally Portugal se možná Fin bude muset začít bát o pozici ve Ford World Rally Teamu.
Jeho pozice prý bude přehodnocena, řekl v servisu týmový šéf Malcolm Wilson. Z letošních třech závodů se na podium Latvala postavil jen jednou, dvakrát musel využít SuperRally a teď znova odstoupil ze závodu. Všechny jeho zaváhání jsou způsobeny lidskou chybou.„Vím, že jsem tým zklamal. Chtěli jsme získat dobrý výsledek a zabojovat s Citroënem. Chtěl jsem to také, ale měl jsem hodně bouraček, které mi vůbec nepomohly. Malcolm teď přemýšlí, co s tím udělá, každopádně moje budoucnost je teď otevřená,“ říká Jari-Matti na rovinu.
V Norsku se Finovi dařilo nejlépe, byl třetí.
„Byl to katastrofální vstup do sezony, takový jsme neměli již mnoho let. Teď musíme přijít na jiné myšlenky. Bylo by špatné, kdybychom udělali nějaké unáhlené rozhodnutí zde, ještě stále máme Mikka ve hře. Nastalou situaci tak budeme řešit po závodě,“ říká Malcolm Wilson.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?