Vodafone Rali de Portugal 2009: Ohlasy po 1. etapě

Solberg, Henning
Solberg, Henning, foto: Stobart Motorsport
iAdam 3. dubna 2009 19:40
Sdílej:

PRŮBĚŽNĚ AKTUALIZUJEME;

Mikko Hirvonen - Ford; 1. místo:Ráno jsem nebyl se svojí jízdou moc spokojený. Odpoledne jsem jel tak rychle, jak to jen šlo, ale na dvou posledních zkouškách jsem už měl hodně zničené zadní obutím. Myslím, že pokud by se mi to nestalo, byl bych tak o deset sekund výše. Uvidíme, jestli nám bude náš náskok na Loeba zítra stačit. Každopádně to bude velmi náročné. Myslím, že další dny bude hrát velkou roli startovní pozice, ale i tak se budu snažit dostat ze sebe maximum.

Dani Sordo - Citroen; 2. místo:Se svojí pozicí jsem spokojený, protože budu mít zítra lepší startovní pozici. Dnešní odpolední sekce byla pro mě a mé auto poměrně náročná. Obzvláště poslední RZ, když jsem jel na již hodně ojetých gumách a díky tomu se auto mnohem hůře ovládalo.

Sebastien Loeb – Citroen; 3. Místo:Kromě chyby v první sekci se nám dnešek vydařil. Možná, že jsme zvolili příliš tvrdé zavěšení na druhé sekci, ale nebylo ta zas tak špatné. Myslím, že zítřejší tratě budou asi dost podobné, jako dnešní. Očekávám, že Mikko bude ke konci asi trošku taktizovat, ale i tak si udrží vedení. Raději ho mám 18 sekund před sebou, než 1 sekundu za sebou.

Marcus Gronholm – Subaru; 4. Místo:Bylo to celkem tvrdé a už ne tak pohodlné. Při druhých průjezdech jel byl možná až moc opatrný, ale šlo to a občas to byla i zábava. Poslední zkouška nebyla tak dobrá. Dostali jsme se do zvířeného prachu po Al Qassimiovi a měli jsme taky problémy s předním pravým tlumičem. Chtěl jsem trošku taktizovat, ale nevyšlo mi to. U žluté tabule jsem trošku zpomalil, ale vzdálenost do cíle byla o něco delší, než jsem očekával. Zítra bude asi těžké udržet krom se Sebastienem a Mikkem, ale uvidíme.

Petter Solberg – Citroen; 5. Místo:Dnes ráno jsem měl příliš tvrdé nastavení a tím jsem ztrácel příliš mnoho trakce. Také jsem hodně ztrácel v rychlých úsecích oproti jezdcům se silnějšími vozy. V servisu jsme tlumiče trochu změkčily a ihned se to zlepšilo. Ale se slabším vozem jsem jel celý den jako maniak!

Témata:
Stalo se
Elektro
Audi Q5 představuje verze e-hybrid SUV a Sportback

Nové Audi Q5 e-hybrid: Rodina se rozšiřuje o plug-in verzi. Koupíte ho už pod 1,7 milionů

Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).

Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.