Vodafone Rali de Portugal 2009: Ohlasy po 1. etapě

Solberg, Henning
Solberg, Henning, foto: Stobart Motorsport
iAdam 3. dubna 2009 19:40
Sdílej:

PRŮBĚŽNĚ AKTUALIZUJEME;

Mikko Hirvonen - Ford; 1. místo:Ráno jsem nebyl se svojí jízdou moc spokojený. Odpoledne jsem jel tak rychle, jak to jen šlo, ale na dvou posledních zkouškách jsem už měl hodně zničené zadní obutím. Myslím, že pokud by se mi to nestalo, byl bych tak o deset sekund výše. Uvidíme, jestli nám bude náš náskok na Loeba zítra stačit. Každopádně to bude velmi náročné. Myslím, že další dny bude hrát velkou roli startovní pozice, ale i tak se budu snažit dostat ze sebe maximum.

Dani Sordo - Citroen; 2. místo:Se svojí pozicí jsem spokojený, protože budu mít zítra lepší startovní pozici. Dnešní odpolední sekce byla pro mě a mé auto poměrně náročná. Obzvláště poslední RZ, když jsem jel na již hodně ojetých gumách a díky tomu se auto mnohem hůře ovládalo.

Sebastien Loeb – Citroen; 3. Místo:Kromě chyby v první sekci se nám dnešek vydařil. Možná, že jsme zvolili příliš tvrdé zavěšení na druhé sekci, ale nebylo ta zas tak špatné. Myslím, že zítřejší tratě budou asi dost podobné, jako dnešní. Očekávám, že Mikko bude ke konci asi trošku taktizovat, ale i tak si udrží vedení. Raději ho mám 18 sekund před sebou, než 1 sekundu za sebou.

Marcus Gronholm – Subaru; 4. Místo:Bylo to celkem tvrdé a už ne tak pohodlné. Při druhých průjezdech jel byl možná až moc opatrný, ale šlo to a občas to byla i zábava. Poslední zkouška nebyla tak dobrá. Dostali jsme se do zvířeného prachu po Al Qassimiovi a měli jsme taky problémy s předním pravým tlumičem. Chtěl jsem trošku taktizovat, ale nevyšlo mi to. U žluté tabule jsem trošku zpomalil, ale vzdálenost do cíle byla o něco delší, než jsem očekával. Zítra bude asi těžké udržet krom se Sebastienem a Mikkem, ale uvidíme.

Petter Solberg – Citroen; 5. Místo:Dnes ráno jsem měl příliš tvrdé nastavení a tím jsem ztrácel příliš mnoho trakce. Také jsem hodně ztrácel v rychlých úsecích oproti jezdcům se silnějšími vozy. V servisu jsme tlumiče trochu změkčily a ihned se to zlepšilo. Ale se slabším vozem jsem jel celý den jako maniak!

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nová Tesla model Y Juniper (2025)

Nová Tesla model Y Juniper zná české ceny

Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.

Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.