PRŮBĚŽNĚ AKTUALIZUJEME;
Mikko Hirvonen - Ford; 1. místo:Ráno jsem nebyl se svojí jízdou moc spokojený. Odpoledne jsem jel tak rychle, jak to jen šlo, ale na dvou posledních zkouškách jsem už měl hodně zničené zadní obutím. Myslím, že pokud by se mi to nestalo, byl bych tak o deset sekund výše. Uvidíme, jestli nám bude náš náskok na Loeba zítra stačit. Každopádně to bude velmi náročné. Myslím, že další dny bude hrát velkou roli startovní pozice, ale i tak se budu snažit dostat ze sebe maximum.
Dani Sordo - Citroen; 2. místo:Se svojí pozicí jsem spokojený, protože budu mít zítra lepší startovní pozici. Dnešní odpolední sekce byla pro mě a mé auto poměrně náročná. Obzvláště poslední RZ, když jsem jel na již hodně ojetých gumách a díky tomu se auto mnohem hůře ovládalo.
Sebastien Loeb – Citroen; 3. Místo:Kromě chyby v první sekci se nám dnešek vydařil. Možná, že jsme zvolili příliš tvrdé zavěšení na druhé sekci, ale nebylo ta zas tak špatné. Myslím, že zítřejší tratě budou asi dost podobné, jako dnešní. Očekávám, že Mikko bude ke konci asi trošku taktizovat, ale i tak si udrží vedení. Raději ho mám 18 sekund před sebou, než 1 sekundu za sebou.
Marcus Gronholm – Subaru; 4. Místo:Bylo to celkem tvrdé a už ne tak pohodlné. Při druhých průjezdech jel byl možná až moc opatrný, ale šlo to a občas to byla i zábava. Poslední zkouška nebyla tak dobrá. Dostali jsme se do zvířeného prachu po Al Qassimiovi a měli jsme taky problémy s předním pravým tlumičem. Chtěl jsem trošku taktizovat, ale nevyšlo mi to. U žluté tabule jsem trošku zpomalil, ale vzdálenost do cíle byla o něco delší, než jsem očekával. Zítra bude asi těžké udržet krom se Sebastienem a Mikkem, ale uvidíme.
Petter Solberg – Citroen; 5. Místo:Dnes ráno jsem měl příliš tvrdé nastavení a tím jsem ztrácel příliš mnoho trakce. Také jsem hodně ztrácel v rychlých úsecích oproti jezdcům se silnějšími vozy. V servisu jsme tlumiče trochu změkčily a ihned se to zlepšilo. Ale se slabším vozem jsem jel celý den jako maniak!
Felipe Nasr, Nick Tandy a Laurens Vanthoor se stali vítězi úvodního kola amerického šampionátu sportovních vozů, když s vozem Porsche překonali rekord na prestižní 24hodinovce v Daytoně.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.